Jouw avatar is wel toepasselijk in dit topicquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:38 schreef B-Fifty-Two het volgende:
:/ ok....moving on...
Ja, dat is te verklaren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef BaajGuardian het volgende:
maare even serieus nu he,
latste tijd best wel veel mensen op fok die hardstikke geil worden van plaatjes van breezermeisjes rond de 14 a 15.
is dit te verklaren?
Het is de natuur, beste BG.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef BaajGuardian het volgende:
latste tijd best wel veel mensen op fok die hardstikke geil worden van plaatjes van breezermeisjes rond de 14 a 15.
is dit te verklaren?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef BaajGuardian het volgende:
latste tijd best wel veel irritante newbies/klonen, die vreselijk irritant lopen te doen...
is dit te verklaren?
Leuke foto, maar niet in deze context.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef Herald het volgende:
Danny stond er 4 jaar geleden al op dat meisjes van 15 bij hem thuis hun schaamhaar mochten scheren en foto's te laten maken
ik ruik een ban aankomen :<quote:
noem je mij een kloon? :_)quote:
lol je hebt een idee tegen wie je praat, je bent zelf een kutnewbie mongool.quote:
volgens mij miste ik de moraal van het verhaal, waarom post je anders in ONZquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol je hebt een idee tegen wie je praat, je bent zelf een kutnewbie mongool.
ga eens ontopic doen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.v-o-l.nl/images/smiles/57[1].gif]afbeelding[/url]]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |