Dat zegt Wikipedia erover, en dat is precies waar ik last van heb. Normaal is het eventjes door Fok bladeren en dan zit ik me al te vervelen, nu vind ik elk topic boeiend, en moet ik overal mn bek opentrekken. Absoluut niet normaal, aangezien ik me meestal best op de achtergrond houd.quote:Studieontwijkend gedrag (werkwoord: SOGgen) is een studentikoze benaming voor het verzinnen van smoesjes en activiteiten om maar niet te hoeven studeren. Bij het vertonen van studieontwijkend gedrag houdt men zich bezig met een zogeheten SOA (studieontwijkende activiteit).
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben klaar, morgenochtend tentamen.
Heerlijk altijd trouwens, die tentamens. Mn kamer is weer helemaal opgeruimd, alle was is gedaan, mn senseo apparaat staat te blinken als een diamant, ik heb voor het eerst in de week weer gezond gegeten en zelfs de afwas is gedaan.
denk je ? moet je dan niet eerst heel fok gelezen hebben ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..].
Hier is het nog wel een teringzooi, maar bij mij begint het volgende week dan ook echt.
Dat heb ik al bijna uit. Behalve OUD, dat lees ik niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:35 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
denk je ? moet je dan niet eerst heel fok gelezen hebben ?![]()
Meld je aan voor het Keldertje!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Dat heb ik al bijna uit. Behalve OUD, dat lees ik niet.
Mijn kamer is ook altijd verdacht schoon; en vrienden verdacht vaak gebeld als ik tentamentijd heb; of iets anders wat ik eigelijk moet doen maar geen zin in heb...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zegt Wikipedia erover, en dat is precies waar ik last van heb. Normaal is het eventjes door Fok bladeren en dan zit ik me al te vervelen, nu vind ik elk topic boeiend, en moet ik overal mn bek opentrekken. Absoluut niet normaal, aangezien ik me meestal best op de achtergrond houd.
Eventjes klagen dus. Dat lucht op
Zozo; en wat ben jij dan wel van plan te gaan doen met je leven drs in spe?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Skazminko het volgende:
Geen last van, maar ík wil later dan ook geen palletsorteerder worden zonder diploma.
Geen palletsorteerder worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zozo; en wat ben jij dan wel van plan te gaan doen met je leven drs in spe?
K*nkerkachels reparen dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |