Nee. Want ik ben niet van het vrouwelijk geslacht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef detoardin het volgende:
er valt bij jou zeker niet veel te klikken![]()
Je weet wat ik bedoel schatjequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben niet van het vrouwelijk geslacht.![]()
Schatje nog wel? *klikt*quote:
Dat is niet mijn brief, pauper.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Kebab het volgende:
D'r ligt gewoon een vieze dikke gore schaamhaar op je brief!
Ben jij weleens geclickt dan?quote:
KLIKquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Kebab het volgende:
D'r ligt gewoon een vieze dikke gore schaamhaar op je brief!
Jij was er zeker ook als de kippen bij, ofniet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:56 schreef yosander het volgende:
Bij mij op school kwam zo'n 'promotieteam' van die dingen uitdelen, ze waren binnen een paar minuten klaar..
Nee, ik keek vanuit het raam want ik was toen bij de kluisjes, ga niet met -10 C buiten staan voor zo'n stom ding!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij was er zeker ook als de kippen bij, ofniet?![]()
Humor heb je in ieder geval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ik keek vanuit het raam want ik was toen bij de kluisjes, ga niet met -10 C buiten staan voor zo'n stom ding!![]()
Dat ding gaat maar tot de 9999, dat is bij mij dus zó vol!
quote:
Ik heb het nog niet gezien Zullen wel van die geile gefrusteerde fokkertjes zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie iedereen met dat stomme ding rondlopen. Je weet wel, van die stomme Axe reclame waar Ben Affleck inspeelt
()
Dit ding dus.
[afbeelding]
En 'de stoere mannen' telkens weer klikken wanneer ze langs een meisje lopen.
Is dat soms hip tegenwoordig?![]()
Jij smeert liever vogelstront onder je oksels tegen het zweten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Axe is sowieso voor paupers.
Nee Rexona.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij smeert liever vogelstront onder je oksels tegen het zweten?
Sanex, if you must know.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:25 schreef Borkydude het volgende:
Axe is geen echte deoderantquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Popie stinkzooi.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:55 schreef Borkydude het volgende:
Nee, wat is het dan? Een haardroger?
Of iedere kansloze nurt clicken die je ermee ziet lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:17 schreef Borkydude het volgende:
Wat is de bedoeling, ieder lekker wijf dat je ziet klikken, of dat je sjans hebt?
Er zit geen anti-transperant in, dus is het geen echte deoquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, wat is het dan? Een haardroger?
WTF, wat heeft het dan voor zin om op te spuiten, dan is het dus gewoon een soort parfum.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Er zit geen anti-transperant in, dus is het geen echte deo![]()
Dat staat toch ook gewoon op de bus knurft. BODY SPRAY. Nergens staat dat het een deoderant is. Het is dus inderdaad gewoon een soort parfum.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
WTF, wat heeft het dan voor zin om op te spuiten, dan is het dus gewoon een soort parfum.
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Borkydude het volgende:
Kanker, dan moet ik maatr is een andere zoeken. Iemand goeie ervaringen met een andere?
Sanex ofzo... Werkt neutraal, daarna gewoon eigen luchtje opspuitenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Borkydude het volgende:
Kanker, dan moet ik maatr is een andere zoeken. Iemand goeie ervaringen met een andere?
ight.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sanex ofzo... Werkt neutraal, daarna gewoon eigen luchtje opspuiten
http://www.clickmore.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Ik vroeg me al af of ze die dingen ook echt verkrijgbaar waren. Ik vind ze eigenlijk wel humor
Maar dan moet je weer betalen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Ik vroeg me al af of ze die dingen ook echt verkrijgbaar waren. Ik vind ze eigenlijk wel humor
Tevens is het een stinkende parfum.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dat staat toch ook gewoon op de bus knurft. BODY SPRAY. Nergens staat dat het een deoderant is. Het is dus inderdaad gewoon een soort parfum.
Lastig, dus als je over straat liep moetst je even stoppen, je clicker pakken .. afwachten en verder lopen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:29 schreef Xebber het volgende:
Zooooo Axe loopt achter zeg. Klikkers werden in de tweede wereldoorlog al gebruikt om te laten merken of het vrienden of vijanden waren. 1 klik moest beantwoord worden met 2 klikken.
Iets anders, maar goed.
quote:Britse leraren halen hun neus op voor het 'Axe-effect'. Ze beklagen zich en masse over het overmatig gebruik van dit merk deodorant door tienerjongens die denken dat ze onweerstaanbaar worden voor meisjes.
Volgens het Britse persbureau PA is de deolucht in sommige klassen niet meer te harden. Soms is lesgeven alleen mogelijk nadat de ramen zijn geopend.
Het succes van de deo, die in Groot-Brittanniė Lynx heet, is vooral het gevolg van een reclame met Hollywoodster Ben Affleck die met een "klikkertje" telt hoeveel vrouwen voor hem vallen. Hij wordt vervolgens overtroffen door een slungelige tiener die de deo gebruikt en veel meer "kliks" heeft.
De voorzitter van de NUT, de Britse docentenvereniging, verklaarde dat de enorme lucht van deodorant in de klassen ook weleens schadelijk voor de gezondheid kan zijn. Maar hij voegde eraan toe dat "een van de vreugdes van dit vak het meebeleven van hobby's van tieners" is.
Een zegsman van Unilever, die de deo's maakt, noemde
Bijna net zo meeloperig als die achterlijke user-icons.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie iedereen met dat stomme ding rondlopen. Je weet wel, van die stomme Axe reclame waar Ben Affleck inspeelt
()
Dit ding dus.
[afbeelding]
En 'de stoere mannen' telkens weer klikken wanneer ze langs een meisje lopen.
Is dat soms hip tegenwoordig?![]()
als ik Ben Afflec tegen kom ga ik echtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bijna net zo meeloperig als die achterlijke user-icons.
nivea dry, ideaal spul, is ook niet zo koud als andere deo's als je het opdoet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Borkydude het volgende:
Er staat op "Deodorant Bodyspray"quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dat staat toch ook gewoon op de bus knurft. BODY SPRAY. Nergens staat dat het een deoderant is. Het is dus inderdaad gewoon een soort parfum.
Wat een slechte site en slecht flimpjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |