Nee. Want ik ben niet van het vrouwelijk geslacht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef detoardin het volgende:
er valt bij jou zeker niet veel te klikken![]()
Je weet wat ik bedoel schatjequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben niet van het vrouwelijk geslacht.![]()
Schatje nog wel? *klikt*quote:
Dat is niet mijn brief, pauper.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Kebab het volgende:
D'r ligt gewoon een vieze dikke gore schaamhaar op je brief!
Ben jij weleens geclickt dan?quote:
KLIKquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Kebab het volgende:
D'r ligt gewoon een vieze dikke gore schaamhaar op je brief!
Jij was er zeker ook als de kippen bij, ofniet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:56 schreef yosander het volgende:
Bij mij op school kwam zo'n 'promotieteam' van die dingen uitdelen, ze waren binnen een paar minuten klaar..
Nee, ik keek vanuit het raam want ik was toen bij de kluisjes, ga niet met -10 C buiten staan voor zo'n stom ding!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij was er zeker ook als de kippen bij, ofniet?![]()
Humor heb je in ieder geval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ik keek vanuit het raam want ik was toen bij de kluisjes, ga niet met -10 C buiten staan voor zo'n stom ding!![]()
Dat ding gaat maar tot de 9999, dat is bij mij dus zó vol!
quote:
Ik heb het nog niet gezien Zullen wel van die geile gefrusteerde fokkertjes zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie iedereen met dat stomme ding rondlopen. Je weet wel, van die stomme Axe reclame waar Ben Affleck inspeelt
()
Dit ding dus.
[afbeelding]
En 'de stoere mannen' telkens weer klikken wanneer ze langs een meisje lopen.
Is dat soms hip tegenwoordig?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |