Maar ik geloof dat dit allemaal afgeschaft gaat worden. Kijk maar eens naar de hollandse gulden die zijn we ook al kwijt.
We slaan echt door in dit land.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames?? nou...zegt een van die vrouwtjes.. we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
Bastogne koekjes Spaanse pepers Ardennerham Wiener Schnitzel Hamburgers
Wat een tijd
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Nog een kleine update. De vervanger van de negerzoen is nu bekent
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames?? nou...zegt een van die vrouwtjes.. we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
oma's cake, bagger cake mag niet geassocieerd worden met je oma, beledigend
"Strange times are these in which we live when old and young are taught in falsehoods school. And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
Wat voor wereld leven we? Een oerhollandse traditie wordt weggegooid omdat een gast in ons land zich ongemakkelijk voelt bij mijn naam?! Het is toch te gek voor woorden! Wij als Nederlanders zijn zo gastvrij dat we onze tradities en cultuut opzij zetten als er maar even iets over geroepen wordt!
Misschien dat ik in de VS wel gewoon Niggakiss mag heten?
Begrijp me trouwens niet verkeerd! Ik ben geen racist, fascist of feminist. Ik vind alleen dat we Nederlandse tradities in ere moeten houden ongeacht welke immigrant daar een probleem mee heeft. Hij kan namelijk uitkiezen welk land hij zich gaat vestigen, wij niet wie er naar ons land komen (anders had Kalou meegedaan in Oranje).