Toen ik me inschreef stonden er wachttijden van 5 jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef martinlutherking het volgende:
Hoe kan je nou verbaasd zijn. Je krijgt toch niet zomaar iets aangeboden als je niet hebt gereageerd.![]()
Ik eindig al maanden bij de bovenste tien, maar had niet verwacht dat het nu ineens zo snel zou gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef martinlutherking het volgende:
Hoe kan je nou verbaasd zijn. Je krijgt toch niet zomaar iets aangeboden als je niet hebt gereageerd.![]()
Wat weet jij nou van de situatie waarin iemand verkeerd die urgentie krijgt. Dat doet men niet zomaar hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik schijf ook ekle maand op een aantal woningen, en de paar keer dat ik hoog uit kom gaat de woning altijd naar een kneus zonder wachtijd die een urgentie verklaring van de gemeente heeft gekregen. Op die manier gaan de beste woningen altijd naar luie types zonder enig gevoel voor verantwoordelijkheid. Ze zouden de de mensen met een urgentie gewoon een beperkt aantal tweede keus woningen moeten aanbieden.
Ik weet dat men in de gemeente waar ik woon nogal makkelijk een urgentieverklaring krijgt. Mensen die het nodig hebben moet naar mijn idee ook wel geholpen worden hoor. Ik vind het alleen vreemd dat ze nogen kiezen uit alle woningen in het bestand, waardoor gewoon een groot deel van de aatrekkelijke/goed gelegen woningen naar die mensen gaat. Als je echt in nood zit zou je ook genoegen moeten willen nemen met een woning in een wat minder mooie wijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van de situatie waarin iemand verkeerd die urgentie krijgt. Dat doet men niet zomaar hoor.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:27 schreef The_Dijkstra het volgende:
Bloempjuh, gezien je posthistorie gun ik je het van harte
Aardige meid ben je trouwens.
Is dat met CV?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn muizen (want het zijn er twee) mooi achterlaten..![]()
Eindelijk een plekkie dat echt van mij is. Ik heb alleen plattegronden gezien van het huis tot '07, maar het heeft gewoon 3 (DRIE) slaapkamers, een woonkamer die groter is dan mijn studentenkamer nu.. En de huurprijs is 252 euro (ok, excl, maar we krijgen huurtoeslag en zijn met tweetjes)..
Wat ik eigenlijk wil zeggen: YEEEEHAAA!![]()
Dan is het zeker een mooi prijsje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Heeft de vorige bewoner aangebracht en is overgenomen door de verhuurder
Volgens mij maakt je leeftijd geen ruk uit. Maar bel ze even zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef tralalala het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je je inschrijven? of is dat per gemeente verschillend?
op www.woonstede.nl kan ik het nergens vinden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |