Ha! ff zoeken!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:51 schreef wdn het volgende:
Je loonstrook van December 2004 is ook een jaaroverzicht
Normaal accepteren ze die ook.
Neen. Ze draaien het zo uit de computer in je huidige woonplaats.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wat ik me afvraag hoe je bij het bevolkingsregister een overzicht kan krijgen met je woonverleden....moet je dan langs alle bevolkingsregisters van alle plaatsen waar je gewoond hebt?
volgens mij moet je dat zelf doen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef The_Hives het volgende:
Dat overzicht van het woonverleden, moet je dat persoonlijk ophalen (net als een gewoon uitreksel) of kan je bijvoorbeeld een familielid inschakelen?
* Hives kan het gewoon maandag opsturen inclusief andere overzichten, maar heeft geen zin om er een dag voor vrij te nemen![]()
Neem ik ook mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef The_Hives het volgende:
hm, jammer. Een familielid lijkt me toch vertrouwelijk genoeg.
Bij Roellio staat trouwens jaaropgave van 2004, maar moet dat niet gewoon 2005 zijn? Bij mij wel iig.
Die van 2005 had hij natuurlijik net gekregen en dus al voorhandenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef The_Hives het volgende:
hm, jammer. Een familielid lijkt me toch vertrouwelijk genoeg.
Bij Roellio staat trouwens jaaropgave van 2004, maar moet dat niet gewoon 2005 zijn? Bij mij wel iig.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Die van 2005 had hij natuurlijik net gekregen en dus al voorhanden
Ik heb alle loonstroken vanaf december 1991 in een aparte la liggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |