Wij doen juist niet anders dan zelf snijdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt door de studenten zelf niet gesneden. Sterker nog, er wordt niet gesneden waar de studenten bij zijn. Er wordt alleen naar het preparaat ("lijk") gekeken met uitleg door de docent.
Een preparaat blijft een jaar of 8 goed. Dus het loopt niet zo'n vaart met "nieuwe lijken".
Ik zei ook 'over het algemeen'. Op alle andere Nederlandse universiteiten hebben ze het namelijk afgeschaft. Omdat het verspilling is om al die goede preparaten kapot te laten snijden door onervaren studenten, die vaak niet eens hun anatomieboek hebben ingekeken van tevoren dus vrijwel niks leren van het snijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef intoxicated het volgende:
Wij doen juist niet anders dan zelf snijden
Hehe... komt bekend voor, ik zit nu in het cluster Bewegingapparaat: 10 wkn lang ALLEEN maar anatomie, orthopedie, neurologie en neurochirurgie....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef intoxicated het volgende:
[afbeelding]
En het gaat zo maar door en door![]()
Bewegingsapparaat heb ik nu ookquote:Op zondag 26 maart 2006 18:42 schreef The_DopeMan het volgende:
[..]
Hehe... komt bekend voor, ik zit nu in het cluster Bewegingapparaat: 10 wkn lang ALLEEN maar anatomie, orthopedie, neurologie en neurochirurgie....
Komop, toxi, die vraagtekens weet je toch welquote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef intoxicated het volgende:
[afbeelding]
En het gaat zo maar door en door![]()
Hehe... nou ik vind het maar een zéér irritant cluster ! ! ! !quote:Op zondag 26 maart 2006 18:47 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Bewegingsapparaat heb ik nu ook![]()
![]()
.
Tis allemaal best interessant enzo, zeker na een blok over ethiek en recht en andere BS.
Maar ik heb echt een blok-voor-de-vakantie-gevoel.
Haha... exactement !quote:
14.gifquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:15 schreef mol_air het volgende:
ik heb die drie sites even toegevoegd op mijn link-site
www.adstudium.eigenstart.nl
misschien dat jullie die site kunnen waarderen. Mochten jullie nog links hebben, mail ze gerust of post ze hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |