Dank je wel vreemdelingquote:
Dank je schatquote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef Rude2 het volgende:
Dank je wel vreemdeling![]()
En dat jij ook maar lekker mag slapen in de zesde of zevende Inferno van Dante en gelouterd wakker mag worden. Uiteraard is dit vriendelijk bedoeld.![]()
*hinkel* *hinkel* *hinkel*quote:Op maandag 27 maart 2006 08:08 schreef -Trinity- het volgende:
In dit geval is dat dan links. Terwijl ik rechts ben
.
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:11 schreef livEliveD het volgende:
*hinkel* *hinkel* *hinkel*
Dit doet me denken aan die keer dat je vanwege 'dat andere' ook een paar dagen scheef liep![]()
vraag me volgende week nog es...quote:
die heeft ze vandaag jah...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:38 schreef miss_sly het volgende:
He, Frutsel, wat rot...
en wat is dat met die week? Dan heeft ze de sleutel van een andere woonruimte?
ja dat klopt wel....maar, tis een gevoel he....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Je mag gewoon zeggen hoe je je voelt hoor, je hoeft er niet om te liegen. het is voor jou erger dan voor ons. Kan me voorstellen dat je moe bent, het kan erg vermoeiend zijn allemaal.
Maar wellicht krijg je wat meer rust als ze dadelijk weg is.
quote:
ik zit net aan mn ontbijtquote:Op maandag 27 maart 2006 10:31 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
![]()
over onze binnenkant gesproken; maar eens tijd voor brunch![]()
Tis mijn ontbijd ook, maarja, zo laat, lunch er maar bij in meteenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat vind ik niet zo'n charmante oplossing Fruts
Bovendien is dat op dit moment zeker geen goed idee, ik loop al volledig leeg
Pas wel een beetje op jezelf Syl!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
qu
mijn maag en darmen zijn behoorlijk van streek
ik begin ook al misselijk te worden en hoofdpijn tekrijgen...mijn collega wilde me al naar huis sturen, maar ik wil het toch nog even proberen...misschien gaat het over na een kopje thee...
Het is wel een duidelijk statement.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien is dat op dit moment zeker geen goed idee, ik loop al volledig leeg
Zeg, een beetje discreet blijven. Je hebt het wel tegen mijn bruidquote:Op maandag 27 maart 2006 10:43 schreef Frutsel het volgende:
ALICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
zo blij dat je d'r weer bent![]()
![]()
![]()
![]()
Japans. Beslag van speciaal meel, aangemaakt met ijswater. Ijskoude groenten door het beslag halen en in gloeiendheet vet in de wok frituren. Om het te eten dip je het in een sausje zoals met veel japans eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |