Je vergeet: "quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef C2000 het volgende:
Mensen die alleen maar in klaagbaak reageren met een 'nou en' , 'moet je maar niet..' of een ander tegenstrijdig antwoord. Wat denken jullie nou eigenlijk te bereiken? Je kunt geen topic openen of deze bende infantiele josti's stort zich weer massaal op je topic om je met de meest irritante KUT reacties te bestoken. Ga gewoon even dood ofzo.
Aan Fok!; Het is tijd voor een paar regels om die uberkneuzen voor eens en altijd een halt toe te roepen. Het gaat niet meer om reageren, het gaat alleen maar om het posten van anti reacties, waarmee dus automatisch het hele idee achter klaagbaak de prullenbak in kan.
Hier nog even het standaardrijtje reacties (hoeven die niet meer gepost te worden);
'Huillie'
'Ga janken'
'Krijg een leven'
''
'..'
'Grappige' plaatjes.
/end of rant
Maar daar is de klaagbaak dus niet voor. Als ik shit reacties die nergens over gaan wil post ik wel in onzin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef Gitanki het volgende:
Zoiets heet post-opkrikken
Aangezien ze hier zelfs bijhouden wie de meeste posts per dag heeft![]()
Kun je helaas die nutteloze reacties tegenkomen..
Kan mij boeien. Trieste figuren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef Xebber het volgende:
Met dit topic vraag je er gewoon om om "huilie"-posts te krijgen he.
Ik geef dit topic dus niet lang meer te leven.
oh wacht, daar hoor jij ook bijquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, en dan meteen die kutusers bannen die 90% in klb reageren. Vinden die andermans geklaag geil ofzo?
Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar af en toe zitten d'r best wel leuke reacties tussen. Posts met alleen een emoticon zijn dan wel weer storend, en voegen niets toe aan een topic, net als een lege quote, doodsverwensingen e.d..quote:
Wees maar blij, na 0 keer is daar echt de lol vanafquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waarom heb ik die O RLY hype weer gemist.
Ach ja, nu is het Pomme en Kelly, vorige week was het nog O RLY. Voor je het weet heb je alweer een hype gemist.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waarom heb ik die O RLY hype weer gemist.
Hmmm..volgende keer maar scrabblen dan..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Sukkel... "Klaagbaakkneuzenkermis" is één woord...
Wie zijn pomme en kelly?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach ja, nu is het Pomme en Kelly, vorige week was het nog O RLY. Voor je het weet heb je alweer een hype gemist.
en het merendeel daar weer van kutnewbies zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Toch wel fijn dat het merendeel van de users in dit topic de stelling van TS bewijst...
Normaal bagger ik juist helemaal nooit, maar een OP als deze vroeg er gewoon om.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Toch wel fijn dat het merendeel van de users in dit topic de stelling van TS bewijst...
Hoezo dan? Kun je dat uitleggen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:18 schreef leejow het volgende:
Moet je maar niet in dit forum komen..
Inderdaad, in van die kuttopics als 'Boh, ik slipte net met mijn scooter, gek! Dusjeh' kunnen geen goede inhoudelijke replies gegeven worden. Ik heb het idee dat als de TS in de OP ook maar enige vorm van intelligentie laat blijken, de kutreacties heel wat minder worden...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef Mustard_Man het volgende:
wanneer iemand met een goede klacht komt krijg je veel minder van dat soort reacties. de meeste topics vragen er gewoon om.
Ga je me nu echt vertellen dat de enige manier waarop je kunt laten blijken dat je het oneens bent met iemand de josti-manier is?? Men, dan is het nog erger met sommige users gesteld dan ik al dachtquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zonder al die josti-reacties is d'r geen moer aan. Wat moet je dan posten? Hè, vervelend voor je. Ik leef met je mee?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Je bedoelt dat bepaalde Ubermodsturmbahngruppenfuhrers hard bezig zijn met de endlosung van het gebagger in de KB?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
dubbel
Ja GVD, lekker thuiskomen zo!!
slotje
Maar je hebt wel gelijk hoor TS, er wordt al aan gewerkt als het goed is.
jupquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat bepaalde Ubermodsturmbahngruppenfuhrers hard bezig zijn met de endlosung van het gebagger in de KB?![]()
Beide, zowel de user die om elk wissewasje een KLB topic opent en de user die in elk topic de onnozele teksten in de trant van "Talpaquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef Fonzarelli het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden: die zogenaamde josti's of jij die denkt dat ie wel wat voorstelt.
Je avatar inspireert me...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jup![]()
Maar dan wel die met da snorreje he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |