Raam met schuin dak eronderquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef Gi1337 het volgende:
En als er nu brand uitbreekt?
Juist niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is ook meteen je toilet probleem opgelost...
Snel beneden en geen brandwondenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Juist niet.
Als er brand uit breekt slip je over je drol en knikker je van het dak af.
NIks mischien heeft de ts wel een ernstig trauma opgelopen En dat kunnen we op dit forum van nivo besprekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:14 schreef The_Dijkstra het volgende:
Bedenkelijk topic.
Naja, kan er nu wel een slotje op.
lekker laten lopen is lekker warm...eh...effe danquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef Whizzkith het volgende:
Letterlijk. De deur stond op slot (tegen vervelende kindertjes tijdens het leren) en er is blijkbaar iets gebroken want de deur gaat van binnen én buiten niet meer open. Geen probleem eigenlijk, ik heb hier internet, tv, een gat om eten door heen te krijgen aangeleverd, ik heb volgende week een moeilijke toetsweek dus ik kan mooi leren. Maar ik bedenk me net, wat als ik naar de wc moet?!![]()
Laat hem dat maar niet doen, ga maar naar de wc, kan hij naar zijn eigen gezeik luisteren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
als je naar de wc moet, open je nog een zeiktopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |