-tje!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Furious heeft al een harde piem0l
Beetje te recht in de roosquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef L.Mo het volgende:
Recht in de roos? Of hoe moet ik dat zien?
Ja, ik was op zoek naar een beter verhaal om tegen mn ouders te vertellenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Trolliebus het volgende:
Gaat dit verhaal niet gewoon over jou?![]()
![]()
Ik was niet aan het vissen, ik zat op dat moment lekker veilig met mn aars in het zachte kussen van mn bureaustoel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:45 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wat is een "Pin" precies? Waarvoor lag daar een pin terwijl je aan het vissen was?
Zo'n pin van een hengel standaard is idd vrij lang. Alleen het verhaal dat hij erin is gevallen is nogal ongeloofwaardigquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik was niet aan het vissen, ik zat op dat moment lekker veilig met mn aars in het zachte kussen van mn bureaustoel.
Dat vraag ik me dus ook af, hoe komt die pin daar? Het was de pin van een hengelstandaard trouwens.
Exact. Gewoon proppen, door de spijkerbroek heen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gebs het volgende:
[..]
Zo'n pin van een hengel standaard is idd vrij lang. Alleen het verhaal dat hij erin is gevallen is nogal ongeloofwaardig. Hoe hij er dan inkomt mag je zelf bedenken
Ja, hij liet zn hengel valen en hij bukte. Die hengst rennen...kataklopkataklop *PROPquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Herkauwer het volgende:
Was het in een weiland met een paard in de buurt?
Da's net zo'n mooie verklaring als een kerel die in het ziekenhuis komt met een bierflesje achter z'n sluitspier..quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Biogarde het volgende:
Simpel:
Ze liepen langs het water, en er lag een klontje boter.
Jochie glijd uit over het klontje boter en valt recht met z'n reet in een pin.
Door het gewicht van z'n lichaam floepte ie zo naar binnen, recht z'n darmen in.
Zo, appeltje, eitje![]()
Precies, net zoals die kerel die naar de dokter ging met zijn lul in een stofzuigerslang vast.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Da's net zo'n mooie verklaring als een kerel die in het ziekenhuis komt met een bierflesje achter z'n sluitspier..
=dokter met pretoogjes
=man met flesje in z'n endeldarm
: hoe komt dat?
: Ja, nou, kijk, ik liep dus na het douchen naakt de trap af... En onderaan de trap stonden bierflesjes, die had ik klaargezet om weg te brengen voor het statiegeld... En, nou ja, toen gleed ik uit, omdat m'n voeten nog nat waren, en zo bovenop dat flesje dus. En toen, nou ja, floeps...
: En toen gleed het zo naar binnen?
![]()
: Ja, zomaar, het gleed zomaar naar binnen.
Geloofwaardig hoor![]()
Maar hoe kwam dat klontje boter daar nou?
Dat zegt een hoopquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Erg vaag verhaal, zoiets zou ik niet eens kunnen verzinne
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Erg vaag verhaal, zoiets zou ik niet eens kunnen verzinne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |