Waarom doe je Yvonne na?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nu klap je als een zeehond voor mijOink oink
Okéquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nu klap je als een zeehond voor mijOink oink
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Iemand heeft mij gehacked denk ik!
meen je niet. Maar ontopic he, wat vinden jullie er nou van dat een zeehond de eerste hit op google voor Fok!?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Iemand heeft mij gehacked denk ik!
Hi-la-risch, inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
meen je niet. Maar ontopic he, wat vinden jullie er nou van dat een zeehond de eerste hit op google voor Fok!?
Heb je zin een aantal keer ziten lezen, maar hij is ietwat, ietwat..onleesbaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
komt door maikuuul... die moeder is een dikke zeehond... en maikuuul is Fok! held...
daarom komt het volgens de redactie van google!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
komt door maikuuul... die moeder is een dikke zeehond... en maikuuul is Fok! held...
daardoor komt het volgens de redactie van google!
Ik vind het altijd wel makkelijk dat jij zo veel over Maikuuul weet. Verklaard meestal een hoop voor mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
daarom komt het volgens de redactie van google!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |