onder de 16? ik had mensen in mijn lijst van dertig met mickey mouse smilies die de letter R voor moesten stellen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:36 schreef thefunny het volgende:
Je kunt de weergave van custom smileys in MSN 7.5 ook uitzetten....
Wat me opvalt is dat meestal personen onder de 16 daar heeeeel veel gebruik van maken.
A.U.B.: http://www.oldversion.com(...)5eebdee825edb7b3a125 Veel succes ermee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef Jerruh het volgende:
doooooood aan die tekentjes!!!!! geef mij maar msn 3.0 ofzo.
Dat wist ik niet! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:36 schreef thefunny het volgende:
Je kunt de weergave van custom smileys in MSN 7.5 ook uitzetten....
Wat me opvalt is dat meestal personen onder de 16 daar heeeeel veel gebruik van maken.
Ja idd, wil je bijvoorbeeld (dubbelpunt)-->quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
Of smileys die een bestaand Nederlands woord als snelcode hebben.
Ik deel je mening, ik haat dat. Dat is zo onduidelijk en ben ik een half uur aan het lezen voordat ik het begrijp...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef Jerruh het volgende:
wat heb ik een schijthekel aan mensen die in un msn elke letter van het alfabet veranderen in een epileptisch, androgyn, bewegend kutbeeldje. Ik zit er helemaal niet op te wachten om tijdens een conversatie eerst te moeten ontcijferen welke letters of woorden nou worden bedoeld.
hoe dan? Ik ben niet zo'n msn-goeroequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:01 schreef Herkauwer het volgende:
Je kan de extra smilies uitzetten en de gewone doorlaten. Werkt prima
Luie donder, je kijkt maar gewoon bij de optiesquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:19 schreef Toryu het volgende:
[..]
hoe dan? Ik ben niet zo'n msn-goeroe![]()
Oke ik weet het: inkoppertjequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:29 schreef Agiath het volgende:
Sorry nog nooit meegemaakt, ik heb geen kansloze vrienden
Gaim ook een tijdje gehad toen ik linux gebruiktequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:36 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik gebruik (normaal gesproken) gaim, is ook voor windows en heeft als nadeel alleen dat je alle blije winks, webcams, geluiden (maar ook die ghey epileptische plaatjes) niet weergeeftMaargoed, dat wil je toch niet gebruiken anders had je nu hier niet geklaagd
Maar goed, t kan wel
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Luie donder, je kijkt maar gewoon bij de optiesHet staat er namelijk duidelijk tussen en het is een vinkje.
Ik gebruik het nog niet zolang (wel zowel onder linux als windows) maar t bevalt nog helemaal niet zo slecht... Ik ben voorla blij dat ik die tabjes kwijt ben, en die reclame onderin. En dat ie sites kan openen in je standaard browser en niet alleen in IE.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaim ook een tijdje gehad toen ik linux gebruikte
Gaim(howel de 'Has you' functie handig is)
Waar denk je dat "Mijn Emoticons" voor staat? Dat is voor al die extra baggerquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Toryu het volgende:
[..]
![]()
Bij mij staat er bij opties>berichten: Standaard emoticons weergeven en Mijn emoticons weergeven. Niks over smileys van andere. Ik heb wel gewoon msn 7.5
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar denk je dat "Mijn Emoticons" voor staat? Dat is voor al die extra bagger
Die kan je ook patchen hoor, en weg is die baggerreclame en tabs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog niet zolang (wel zowel onder linux als windows) maar t bevalt nog helemaal niet zo slecht... Ik ben voorla blij dat ik die tabjes kwijt ben, en die reclame onderin. En dat ie sites kan openen in je standaard browser en niet alleen in IE.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |