Lees de OP. Daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:30 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n auto wil ik ook als ik mijn rijbewijs heb
In dat geval kom ik over 23 jaar wel terug.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de OP. Daar gaat dit topic niet over.![]()
Ja, maar is niet hetzelfde. Ik heb het niet over auto's die je gehad hebt, maar over auto's uit je omgeving.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef golfer het volgende:
Topic lijkt verdacht veel op Pimp je auto van 40 jaar terug.
Dan moet je duidelijker zijn. Auto's uit je jeugd die nu oldtimers zijn, zijn hetzelfde als auto's uit mijn jeugd of waar mijn ouders of ik ingereden heb en die zijn nu ook allemaal oldtimers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heren? De OP? Het gaat me om modellen, waarvan je in je jeugd stapels zag rondrijden en die nu old-timer value zijn. Voor auto's die je zelf gehad hebt, is er een ander topic.
Wat een lelijke scooterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef barman het volgende:
De Messerschitt Kabinenroller werd in de jaren 60 of 70 naar ik meen onveilig verklaard omdat hij onder de steeds hoger op hun wielen staande vrachtwagens door kon schieten. Ik vond het als kind de meest fantastische auto. Jammer dat kinderen geen rijbewijs mochten. Er stonden er 3 in pasteltinten bij ons verspreid door de buurt.
[afbeelding]
Messerschmitt_KR200_Kabinroller
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |