Ik vertelde hem dat dit totaal nergens op slaat, iemand nog meer die deze mail ontvangen heeft? Hij wil namelijk bevestiging dat het je reinste bullshit is.quote:Dag allemaal,
Music Top 50, een nieuw tv-programma dat binnenkort op SBS6 komt,
deelt gratis I-pods uit! Wanneer je dit mailtje doorstuurt naar ten
minste 15 vrienden (of kennissen) krijg je een gratis I-pod thuisgestuurd.
Je moet het mailtje ter controle ook naar bart@musictop50.com sturen,
administratief medewerker Bart van Domburg die registreert wie er
allemaal een gratis I-pods moeten krijgen.
Music Top 50 doet dit om aan meer naamsbekendheid te komen. Stuur je
dit mailtje door naar 15 vrienden maak je dus reclame voor Music Top
50 en krijg je een gratis i-pod.
Als je het zelfs doorstuurt naar 50 vrienden, dan krijg je alle
singles uit de Top 50 bijgeleverd met I-pod!
Stuur het door!
p.s. zouden jullie het bericht willen kopieeren, en daarna plakken?
anders komen er van die pijltjes [>>] voor te staan!
Dat ja!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mensen die hier uberhaupt nog serieus aandacht aan besteden!![]()
mijn neefje ging flippen want hij moest zon mail naar 15 mensen sturen of betalen anders had ie geen msn meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
Fake of course, dat mensen hier nog steeds intrappen
Net als dat je het mailtje naar zoveel mogelijk moet doorsturen anders houdt je MSN ermee op!
En toen heb je hem even flink door elkaar gerammeld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
mijn neefje ging flippen want hij moest zon mail naar 15 mensen sturen of betalen anders had ie geen msn meer.
die datum bij die linkquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Ruudje het volgende:
Ik kreeg deze mail vanmorgen. Heb de afzender ook gelijk een mail terug gestuurd.
http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=161
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een uitgekookte manier om aan een hoop werkende email-adressen te komen
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
ik had hem ook eerst gehad met een gratis diskmanquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef FredvZ het volgende:
Hey, die was toch eerst met een gratis diskman![]()
die mail is alleen bestemd voor domme![]()
Inderdaad. Hoe fucking moeilijk is het om iPod te typen, jezus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |