Is dit een vraag uit het inburgerings examen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over vijf jaar? Dan speelt hij voor Ivoorkust, Duitsland, België of Nederland?
Dat kan niet tegengehouden worden, als Kalou echt wil.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang die maar niet in Oranje komt, vind ik alles best.
Goed idee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
Kan er geen poll komen, zodat we weten wat de algemene FOK!-opinie is?
precies, en veel meer woorden wil ik er niet aan vuil maken..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef FloggingMolly het volgende:
Gelukkig niet, het is nou eenmaal geen Nederlander en heeft dus niets te zoeken in Oranje.
Deze hebben we al:quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
Kan er geen poll komen, zodat we weten wat de algemene FOK!-opinie is?
Ja, het is inderdaad belachelijk dat ze zich aan de regels houdt....quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:14 schreef Nywuob het volgende:
Inderdaad. Ik lig er echt niet wakker van of Kalou wel of niet naar de WK gaat. Maar waar Verdonk mee bezig is, gaat helemaal nergens over.
Dat heeft ze dus niet gedaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad belachelijk dat ze zich aan de regels houdt....
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad belachelijk dat ze zich aan de regels houdt....
Jawel hoor. Wel eens van een Parabellum 9mm gehoord?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat kan niet tegengehouden worden, als Kalou echt wil.
quote:Verdonk misschien toch lijsttrekker VVD
HILVERSUM - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) overweegt zich bij nader inzien toch kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van de VVD bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2007. Dat zei ze donderdag in het radioprogramma De Ochtenden (EO). Verdonk maakt woensdag bekend wat ze doet.
Ze wil er komend weekeinde eerst nog met haar gezin over praten en met mensen uit de partij. Tot nu toe had Verdonk steeds duidelijk gemaakt dat ze niet beschikbaar is voor het lijsttrekkerschap van de VVD. Maar ze is in de afgelopen tijd door partijgenoten gevraagd om zich toch kandidaat te stellen.
Eer
"De druk is zo toegenomen dat ik er nu serieus naar kijk", aldus Verdonk. "Het is een fantastische eer dat zoveel mensen aan mij denken", zei ze.
Als Verdonk zich kandidaat stelt, moet ze het opnemen tegen in elk geval staatssecretaris Rutte van Onderwijs en Tweede Kamerlid Jelleke Veenendaal. Kamervoorzitter Weisglas (VVD) had Verdonk eerder al opgeroepen de strijd aan te binden met Rutte, die zich als eerste kandidaat had gesteld.
Strijd
VVD-fractieleider Van Beek is blij met de aankondiging van Verdonk. "Hiermee heeft zich weer een goede kandidaat gemeld en is de strijd rond het lijsttrekkerschap echt losgebrand", zei hij.
Ook VVD-minister Zalm (Financiën) reageerde positief. "Hoe meer keus, hoe beter", zei hij. Zalm denkt dat alle kandidaten elkaar wel kunnen waarderen.
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de regels hij er gewoon recht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |