je moet dan ook geen hendig sjieke slipsporen op je beeldscherm zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfzoeen donkere foto alsof je daar iets op kan zien
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
je moet dan ook geen hendig sjieke slipsporen op je beeldscherm zetten
Zit een knopje voor op je beeldscherm je weet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfzoeen donkere foto alsof je daar iets op kan zien
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar dat doet ze alleen bij jou, bij mij niet hoor
een beetje jong, vind je zelf ook niet ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Zie je ze??? Ik wil wedden dat die linker al de nodige ervaring heeft!
Nee, eigenlijk niet.. Ik schat ze op zo'n 14/15 jaar. Dat is nog goed te doen. Je kent het overbekende spreekwoord toch wel? Hoe dichter bij de 0.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
een beetje jong, vind je zelf ook niet ?
hoe kaler de lul? owneequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.. Ik schat ze op zo'n 14/15 jaar. Dat is nog goed te doen. Je kent het overbekende spreekwoord toch wel? Hoe dichter bij de 0.....
Je bent melig?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Crack_david het volgende:
hahaha :$ zit ik gewoon alleen te lachen achter computer.. het moet toch niet gekker worden
En van schrik gebruik je MSN Smilies?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Crack_david het volgende:
hahaha :$ zit ik gewoon alleen te lachen achter computer.. het moet toch niet gekker worden
Kleine poesjes lusten ook melk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
een beetje jong, vind je zelf ook niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |