Ik gebruik Prevalin neusspray, maar die dingen werken voor geen meter (bij mij).quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
er zijn pilletjes voor hoor, die helpen perfect
Dan zou het wel heel toevallig zijn dat ik de afgelopen 8 maanden geen last van een verkoudheid heb gehad en dat nu juist met de begin van de lente ik ineens een 'verkoudheidje' oploop. Dit lijkt me gewoon een geval van hooikoorts.. Het is dat wanneer ik naar school fiets ik ook langs een bosrijk gebied moet, misschien is dat ook een reden dat het zo erg is bij mij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef buzzer het volgende:
is het geen gewone verkoudheid ? ik kan me niet voorstellen dat er nu al een hoop pollen en stuifmeel in de lucht zitten, er staat amper nog iets boven de grond.
ik gebruik oralgen.. werkt echt super goed. je bent er dan na verloop van tijd helemaal vanaf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb sinds gisteren ontzettend last van hooikoorts en verkoudheid.
Tranende ogen, een kriebelende neus. Het steeds moeten snuiven om al de snot binnensboord te houden. Zo heb ik al 3 pakken met zakdoekjes verbruikt sinds gisteren. En het snot blijft maar komen.![]()
Het helpt om je neus dicht te knijpen en door je mond te ademen, maar dat ziet er zo stom uit..
Ik hou best van de lente, maar ik haat het wanneer het gepaard gaat met hooikoorts.![]()
Mn pa begon gister ook al, dus ik denk dat hooikoorts er echt alweer aan zit te komen helaas..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef buzzer het volgende:
is het geen gewone verkoudheid ? ik kan me niet voorstellen dat er nu al een hoop pollen en stuifmeel in de lucht zitten, er staat amper nog iets boven de grond.
je hebt twee soorten hooikoorts, een soort voor grassen en pollen (in de zomer) en een soort voor bomen en zo en dat is nu (maart/april enzo)quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef buzzer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |