abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36296067
Ik heb sinds gisteren ontzettend last van hooikoorts en verkoudheid.
Tranende ogen, een kriebelende neus. Het steeds moeten snuiven om al de snot binnensboord te houden. Zo heb ik al 3 pakken met zakdoekjes verbruikt sinds gisteren. En het snot blijft maar komen.
Het helpt om je neus dicht te knijpen en door je mond te ademen, maar dat ziet er zo stom uit. .

Ik hou best van de lente, maar ik haat het wanneer het gepaard gaat met hooikoorts.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36296084
er zijn pilletjes voor hoor, die helpen perfect
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36296173
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
er zijn pilletjes voor hoor, die helpen perfect
Ik gebruik Prevalin neusspray, maar die dingen werken voor geen meter (bij mij).
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:15:29 #4
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36296199
een vriend van mij heeft vorig jaar aan de medicijnen gezeten, en die zou er nu vanaf moeten zijn, misschien ook een vragen aan je huisarts...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:17:25 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36296254
is het geen gewone verkoudheid ? ik kan me niet voorstellen dat er nu al een hoop pollen en stuifmeel in de lucht zitten, er staat amper nog iets boven de grond.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36296383
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef buzzer het volgende:
is het geen gewone verkoudheid ? ik kan me niet voorstellen dat er nu al een hoop pollen en stuifmeel in de lucht zitten, er staat amper nog iets boven de grond.
Dan zou het wel heel toevallig zijn dat ik de afgelopen 8 maanden geen last van een verkoudheid heb gehad en dat nu juist met de begin van de lente ik ineens een 'verkoudheidje' oploop. Dit lijkt me gewoon een geval van hooikoorts.. Het is dat wanneer ik naar school fiets ik ook langs een bosrijk gebied moet, misschien is dat ook een reden dat het zo erg is bij mij.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:23:14 #7
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_36296426
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb sinds gisteren ontzettend last van hooikoorts en verkoudheid.
Tranende ogen, een kriebelende neus. Het steeds moeten snuiven om al de snot binnensboord te houden. Zo heb ik al 3 pakken met zakdoekjes verbruikt sinds gisteren. En het snot blijft maar komen.
Het helpt om je neus dicht te knijpen en door je mond te ademen, maar dat ziet er zo stom uit. .

Ik hou best van de lente, maar ik haat het wanneer het gepaard gaat met hooikoorts.
ik gebruik oralgen.. werkt echt super goed. je bent er dan na verloop van tijd helemaal vanaf.
Hoi
pi_36296519
quote:
Mn pa begon gister ook al, dus ik denk dat hooikoorts er echt alweer aan zit te komen helaas..
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_36296568
Als het echt hooikoorts is zou je eens de pilletjes van het Kruidvat huismerk moeten gebruiken (in die rode doosjes) , heel goedkoop en werken perfect. Maar ik betwijfel of je echt hooikoorts hebt of dat het gewoon verkoudheid is.
pi_36296662
quote:
je hebt twee soorten hooikoorts, een soort voor grassen en pollen (in de zomer) en een soort voor bomen en zo en dat is nu (maart/april enzo)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36296957
je kan het op 2 manieren oplossen:

1)
neem pilletjes, der zijn er een boel al genoemd. nadeel van de pilltjes is dat je ze dan moet blijven nemen, aangezien die dingen alleen de symptomen wat verlichten, en niks doen aan de oorzaak.

2)
ff doorbikkelen, en neem de symptomen maar gewoon ff voor lief.

dit alles geldt overigens ook voor bv allergie voor katten. ik kiez altijd voor optie 2) ik vind die pilletjes veels te duur, en je blijft bezig.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_36297610
Ik heb er ook last van, meestal rond april/ mei. Ik gebruik altijd reactine. Aan de prijzige kant, maar het helpt perfect
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:11:56 #13
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_36302116
Sinds eergisteren ook last. De berken zijn begonnen met stuiven blijkbaar. Xysal helpt, Is alleen op recept verkrijgbaar.
It's not a lie, if you believe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')