quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef tonks het volgende:
We kunnen hem ook doodsteken met een roestig mes.
of je delete gewoon al zen postsquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je hebt je scooter toch nog?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
In principe best un goed idee.
Maarja dan ben ik zo eenzaam in die topics
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Dit gaat geen quote-de-fipo-topic worden, hè?
We kunnen hem ook doodsteken met een roestig mes. theelepeltje.
Ja.quote:
Een goed idee blijft een goed ideequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
De FiPo says it all.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Toch niet op je Nano hè?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef tonks het volgende:
Zo'n mes met van die uitstekels die je in de maag steekt en heel langszaam terugtrekt zodat hij alles ingewanden er langzaam uitrekt en een langzame dood bezorgt.
Oeps ik kwam
Wel een halve slag draaien voordat je hem terugtrektquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef tonks het volgende:
Zo'n mes met van die uitstekels die je in de maag steekt en heel langszaam terugtrekt zodat hij alles ingewanden er langzaam uitrekt en een langzame dood bezorgt.
Oeps ik kwam
O.M.Gquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk dit, ik heb een hap uit een koekje genomen
[afbeelding]
Da's niet zo loller!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk dit, ik heb een hap uit een koekje genomen
[afbeelding]
Pilletjes in de vorm van rechthoekige biscuits met een chocoladelaag erop?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
In Groot Britannië hebben ze veelbelovende pilletjes voor mensen zoals hem. Nog wel in de testfase helaas maar de voorlopige prognose is bemoedigend.
Juist de onzekere testfase is interessant.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
In Groot Britannië hebben ze veelbelovende pilletjes voor mensen zoals hem. Nog wel in de testfase helaas maar de voorlopige prognose is bemoedigend.
Is toch gewoon een mooie klokje ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef MaddoxX het volgende:
* MaddoxX vraagt zich af wanneer er iets wordt gezegd over de achtergrond van het plaatje
hendig sjiek klokske!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef MaddoxX het volgende:
* MaddoxX vraagt zich af wanneer er iets wordt gezegd over de achtergrond van het plaatje
doekje doekje doekje doeeeeeekje !!!!!!!quote:
puik planquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef tonks het volgende:
Mag ik meedoen ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef cerror het volgende:
Zullen we geld inzamelen om een huurmoordenaar in te huren voor dat onhendig stuk schorem?
Ik leg alvast 50 euro in.
*50 cent neer smijt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef cerror het volgende:
Zullen we geld inzamelen om een huurmoordenaar in te huren voor dat onhendig stuk schorem?
Ik leg alvast 50 euro in.
Des te sneller bij ons einddoel.quote:
Wie kopt hem in? Hebben we dat ook weer gehad.quote:
kampklokquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef MaddoxX het volgende:
quote:
But he will get the job done!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's een keistevige kerel met kei-veel kogels in zn zwarte lijf. Dat lukt je noooooit!
cyaankali?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
het viel mij ook al op idd, en heb wel eens meer foto's gezien van maikuuls stulpje en ik kan maar 1 conclussie trekken, wat een godschruwelijke pauperzooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef MaddoxX het volgende:
* MaddoxX vraagt zich af wanneer er iets wordt gezegd over de achtergrond van het plaatje![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's een keistevige kerel met kei-veel kogels in zn zwarte lijf. Dat lukt je noooooit!
Inderdaad, uitvallende organen geven altijd zo'n leuk effectquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Juist de onzekere testfase is interessant.
Check dat! Vette bril!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is hij zonder make-up en photoshop. Dus mwoah, is te doen.
was je bij oma op bezoek waar je een kaakje kreeg ofzo? Die enge staartklokken zie ik alleen bij omaquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is toch gewoon een mooie klokje ?
Maarja hij doet het niet
Is dat een PC met hendig sjieke neon midden in de kamer?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooi klokkespel maikuuul!
Past goed bij die hendig sjieke huiskamerdeur van je
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat een PC met hendig sjieke neon midden in de kamer?
Dus jij hebt krullen ?quote:
En die foto in je roflboek dan he gek ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, als er een krul in mn schaamhaar komt weet ik dat het tijd is om het af te scheren
sjaamhaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En die foto in je roflboek dan he gek ?
Ik zie overduidelijk krullen,
Of hebje zoeen lange sjaamhaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |