Bedoel, snij je jezelf niet behoorlijk daarmee in de vingers? Die zilveren set van de PS2 is bijna 2x zo duur als een GC-pakketjequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:40 schreef quattuor.rota het volgende:
verhaal
Ik weet dat de PS2 duurder is. Maar ik verwacht dan ook meer spellen,accessoires bij de cubequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Bedoel, snij je jezelf niet behoorlijk daarmee in de vingers? Die zilveren set van de PS2 is bijna 2x zo duur als een GC-pakketje
Ja als je niet kan/wil opsturen houdt het op lijkt me.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Opsturen vind ik altijd zo link.
Er zitten bij mij 6 spellen bij geloof ik (gebruik dat ding nooit) iig 2 zelda's en iets met Mario bash ofzo, en dan nog Rogue SquadronII en Die Hard.. en nog wat.
Ik zal er even over nadenken. Als ik het doe is het van het weekend, dus misschien krijg je nog een beter aanbodquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:49 schreef quattuor.rota het volgende:
[..]
Ja als je niet kan/wil opsturen houdt het op lijkt me.
Ik kan iig niet (ver) reizen
ok. Zal ik eens kijken of het allemaal past enzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef quattuor.rota het volgende:
Prima hoor. Ik hoor het allemaal wel
Uiteraard, maar moet ff kijken hoe en wat dus, zit nu op mijn werkquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:07 schreef Gizmo112 het volgende:
als het doosje groot genoeg is past het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |