abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:01:10 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36563551
En misschien dat we nog een 4e bandlid kunnen gebruiken Ik bedoel.. bassist/drummer/gitarist is zo saai... 2e gitarist erbij ofzo... of een toetsenist Dan kan Zowy ook bij ons (als ze dat wil) en hebben we toch een soort van Fok!band
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36566756
We kunnen best uitbreiden ja. Maar ik weet niet hoe het zal gaan in de toekomst. Dan wordt het nl wat gecompliceerder.
Children of the night. What music they make.
  zondag 2 april 2006 @ 11:53:08 #178
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36572283
Ik heb weer wat geld verdiend.. een nummer geschreven en ik heb nu poor musical talents

Heb het nummer toegevoegd aan onze repetoire
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36572466
quote:
Arrangements for performance

Artist: The Cowards
Date: 2006-04-09 22:00 (7 days left)
Venue: The Red Light Møøse in Amsterdam
Venue type: Club

Tickets sold: 9
Ticket price: 9 ¤
Ticket limit: 2000
Booked since: 2006-04-01
Al 9 kaartjes verkocht voor een concert over een week

Je mag wel songs schrijven, maar je kan niet op tegen mijn terrific Musical Talents
pi_36572514
Die kaartjes zijn wel duur trouwens

En ik krijg ineens 8 xppoints ipv 6??
  zondag 2 april 2006 @ 12:04:02 #181
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36572562
Netjes... maar songs schrijven heeft toch ook voordelen? Daar wordt je toch ook beter van? Want ik kan nog geen skills leren dat heeft geen zin dus.. en die andere opties is alleen focus on work interessant..

Begun working on my new song Diary Dope.

edit - doe maar geen five minute quickie of tell joke want dat is alleen maar slecht voor je relaties..
pi_36572601
Ik denk erover om mijn volgende song Balkenende Blues te noemen

Nog een ideetje voor de lyrics?

edit
hoezo is dat slecht?
  zondag 2 april 2006 @ 12:07:07 #183
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36572615
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk erover om mijn volgende song Balkenende Blues te noemen

Nog een ideetje voor de lyrics?
Doe dan Bakellende blues maar ik zou er geen lyrics bij maken.. straks krijg je een ban

En het is slecht, omdat mijn relatie met jou veel slechter is dan die ik met andere mensen heb waarbij ik geen joke en 5 minute quickie heb gedaan
pi_36572675
Het lijkt alsof er net een update heeft plaasgevonden.....5 minuten geleden stond dit er nog niet:
quote:
Spent some time working on my music.
I took my music to the streets and made 14 ¤.
I received 3 experience points.
Hmpf! Emilia Bakker cancelled our date!
Jippie! Emilia Bakker agreed to go on a date with me. But what am I going to wear?!?
Kijk naar 'Blijf beter dood part 2' van The Bruinsma Brothers.....daar hebben ze ook geen ban voor gekregen
  zondag 2 april 2006 @ 12:10:12 #185
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36572691
Ja, er was net een update
  zondag 2 april 2006 @ 12:13:38 #186
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36572787
Hoe komt jouw moodbalkje zo vol? Omdat je thuis hebt geslapen ofzo
pi_36573036
Die met die smiley is de mood, en die met het hartje is je gezondheid ofzo?

Heb dit bericht gekregen ook:
quote:
From: Y. Farr
To: R. Romijn
Date: 2006-04-02
Time: 00:00
Fok
Ben jij RR die ook op Fok zit?
FJe kan het beste gewoon bij je moeder slapen ja.
  zondag 2 april 2006 @ 15:17:49 #188
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_36578717
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
En misschien dat we nog een 4e bandlid kunnen gebruiken Ik bedoel.. bassist/drummer/gitarist is zo saai... 2e gitarist erbij ofzo... of een toetsenist Dan kan Zowy ook bij ons (als ze dat wil) en hebben we toch een soort van Fok!band
misschien is het ook leuk om wat vreemde instrumenten erbij te doen zoals bagpipes of Lute ofzo. Is misschien wel grappig
Kan ik trouwens ook in jullie band komen dan?
Ik ben trouwens Anton Aarnoudse
pi_36579977
vet heey, dat jullie allemaal bij elkaar in de band zitten.... dat gaat namelijk een stuk sneller dan als je solo bent... zoals veel newbies...
jullie kunnen het beste de taken in de band verdelen zodat een of twee personen de nummers schrijven en een iemand record production studeert. Dat komt van pas zodra je nummers gaat recorden. de bandleider moet zoveel mogelijk met de pers praten (talk to media) daarvan gaat je fame in de stad waar je het doet snel omhoog.
overigens lenen is altijd een slecht idee. Je moet het namelijk terugbetalen met rente dus uiteindelijk kost het geld. Je kunt beter aanvaarden dat je in het begin wat moeizamer op gang komt, de inkomsten komen vanzelf wel.

nog heel belangrijk in een band is de onderlinge relatie. Interact zoveel mogelijk met elkaar, dat komt de performance on stage ten goede. het is een makkelijke manier om de kwaliteit van je shows in het begin omhoog te krijgen. Dates afzeggen zou ik dus nooit met je eigen bandgenoten doen, want dat is slecht voor de relatie.

@maniack, als je een liedje schrijft moet je wel aangeven of je melody of lyrics schrijft, je zei ergens dat het schrijven bij jou niet echt vorderde... misschien ben je vergeten op een van de twee balkjes te klikken.

met een tourbus en stage equipment zou ik effe wachten als ik jullie was... Eerst moeten jullie een fatsoenlijk reperoire en een goede show neer kunnen zetten. En zolang jullie alleen in Amsterdam spelen heeft een tourbus dus ook weinig zin. besteed eerst het geld aan boeken en de benodigde instumenten.
Je kunt overigens geen geld naar je band toe sluizen alleen van de band naar je karakter. Koop ook alleen de instrumenten die je gebruikt, andere instrumenten heb je ook andere skills voor nodig.
Spread your love like a fever!
pi_36581183
De ervaringsdeskundige spreekt

Dus ik moet zoveel mogelijk met de pers praten? Hoe doe je dat? Of kan dat alleen als je die skill hebt geleerd?
pi_36581960
nee dat kun je altijd, het is een careermission, zoals composing en studying skills...
pi_36582176
Oja, ik zie het.

Hoe gaat het met jouw band?
pi_36582402
mwa, mijn single valt een beetje tegen, normaal staat een nieuw nummer van mij redelijk hoog in de critic's choice, nu niet...
het nummer is wel goed, maar wordt geen hit vrees ik...
ach verder bungelen we een beetje onder ons niveau, ik heb een hele tijd aan mijn skills gewerkt, waardoor we geen (of te weinig) nieuwe nummers hebben, dat begint nu een beetje op te breken. Maar na deze tour nemen we een kleine rustpauze in Londen en gaan we vanaf daar met een andere band samentouren...
pi_36582447
Rustpauze? Bedoel je dat je geen nummers schrijft ofzo?
pi_36582535
Zijn er nog bands die mensen zoeken ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36582722
we stoppen heel even met touren... om wat vaste relaties op te bouwen en wat bands te porren die mee willen touren.... als je constant aan het touren bent kom je daar niet echt aan toe...
pi_36582910
Ok.

En er zijn zat bands die mensen zoeken, moet je naar It's Pop Magazine gaan, daar op 'classifieds' klikken en dan 'Artists Looking for New Members'.
pi_36586941
Dus wie schrijven de liedjes?
pi_36600596
he, als er nog iemand hier aan het lezen is en zich gaat aanmelden bij Popomundo.... voordat je een baantje neemt, neem even contact op met Stephen Leece....

ik heb echt bartenders nodig, 900 euro per week... Iedereen is welkom.
pi_36601007
Hm waarom heb ik een baantje als clerk aangenomen voor 300 per week...
Nu zit ik er een week aan vast.. sigh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')