abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36632637
Hoevaak moet je jammen? Elke dag zo mogelijk?
Children of the night. What music they make.
pi_36632672
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:42 schreef BlackRebel het volgende:
Je kan naar Helsinki door te liften, moet je alleen op tijd doen, want je weet nooit wanneer je opgepikt wordt.
Liften doe je door op een bepaalde travelroute te gaan staan...
We kunnen ook pas in juni dat concert houden daar...het zijn verschillende data die hij ons heeft gegeven...anders pm'en we hem en spreken we een andere data af zogauw we in Helsinki zijn.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:51:29 #253
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36632692
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hoevaak moet je jammen? Elke dag zo mogelijk?
Jammen kost geld Onze band heeft geen geld

edit - heb er een voor 10 euro, die beter in kwaliteit is.. zal ik ff boeken voor donderdagmiddag? Moet je wel zorgen dat je character daar is morgen

edit- geboekt:

2006-04-06 14:00 Neve Int. Jam A'dam
Jam Session 4 hours
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36632720
En als je geld heb, wat dan
pi_36633185
jammen tot je je nummers maximaal geoefend hebt... en daarna hoef je dat niveau alleen maar bij te houden. Die balkjes lopen heel langzaam weer leeg dan. Dat zie je vanzelf wel
Spread your love like a fever!
pi_36634233
Ik vind dat we moeten wachten met naar helsinki gaan. Eerst concentreren op zo goed mogelijk spelen (instrumenten + boeken) en later in het spel, wanneer we ook geld hebben voor tickets kunnen we naar Helsinki gaan om te spelen.
Die uitnodiging voor 3-6 kunnen we wel aannemen, aangezien dat wat later is.

Wat betreft mij bandleader / zanger(es). Bassist mag iemand anders ook doen, maar omdat jullie al drummer / gitaarspeler zijn, moet er ook iemand bassist zijn. (Of we laten t weg kan ook...)

En van t jammen, zal er zijn

[ Bericht 47% gewijzigd door Sautor op 04-04-2006 11:14:00 ]
pi_36640075
Het maakt bij het jammen niet uit waar je bent, als je maar in dezelfde stad aanwezig bent als waar je gaat jammen.
pi_36640360
tijdens het jammen moet je wel in de jamplace zijn, je wordt er wel automatisch naar toe gestuurd, maar als je wegloopt voor het eind heb je de kans dat je sessie naar de kl*te is
pi_36640503
Ja, dat gebeurt ook als je midden in een jamsessie met allerlei mensen gaat interachten.
pi_36642623
ik ben van plan om blues songwriter te worden, is er nog iemand geinteresseerd om in mijn band te komen? of kan ik nog bij iemand in de band? Ik ben Mikey Pearce in new york, message me maar ofzo...

groeten
pi_36643154
of als er iemand vriendje wilt worden ofzo, want ik heb nog altijd geen idee, hoe je vrienden kunt worden. Daarvoor moet je alletwee online zijn denk ik e voor te interacten? en verder heb ik na de goede dingen te proberen alleen nog maar insult etc staan, dus dat snap ik ook niet echt...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 april 2006 @ 16:07:33 #262
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36643373
De ander moet er ook wat voor doen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_36643478
FF een vraag he...Zie namelijk dat mijn health en happines omlaag gaan. Moet je om je health bij te houden ook eten enzo, of gaat dat vanzelf?
Of laat ik het zo vragen; hoe hou je die dingen op peil
(heb hier altijd al problemen mee gehad...)
pi_36644232
Volgens mij moet je eten ja. Dat eten kan je volgens mij gewoon kopen in de winkel.

@defensecrasher: als je bands zoekt om bij te joinen, moet je naar het It's Pop Magazine gaan, daar bovenin op 'classifieds' klikken en dan 'Bands searching for members (ofzo) klikken. Dan zie je een ljst van bands die nog members zoeken.

Sautor, Maniack en ik hebben samen al een band, je kan ons joinen als je wil, maar we zijn wel Modern Rock.

Het hangt af van de relatie die je hebt met die persoon wat voor dingen je kan doen met elkaar. Gewoon veel interacten met hem/haar, en hij/zij moet dan ook teruginteracten. Hoe vaker hoe beter. Dan kan je ook een romance beginnen met hem/haar, mee wippen, kindje krijgen, uit eten nemen enz. Dus gewoon vaak interacten met elkaar.
pi_36644495
mood en health zijn te beinvloeden door een aantal dingen dingen....

ik heb dit even uit het forum geplukt:

Mood and Health are important on almost everythig you do in this game. They influence the result of songwriting, shows, recordings, jams and even snuggling. Be sure to take very good care of it. If you neglect them you can be hospialised and you will miss all the fun, because you cannot escape from hospital and your bandmates will not like that all, you may even be fired from your band !

So read this carefully, I will only tell you once:

Mood = Increased by :

-Selecting the priority 'Go Shopping' this works only if you have cash on you. Shopping without cash decreases mood. Money is withdrawn automatically from your cash.
-Setting priority to 'Party All Night' this can be done even without money, but it could decrease your health
-Setting priority to 'Compose Music'
-Have good relationships (interact and 'Fraternize' a lot !)
-Certain foods and beverages like chocolate, whipped cream and fancy meals. These can decrease your health and you may need more to gain effect when you use them often. -Alcohol boosts mood but effects both mood and health badly afterwards.
-Special events like wearing a monstermask on Halloween and setting off fireworks on New Years Eve

Decreased by :

- Fatique from gigging too much
- Jail
- Long Distance travelling (2nd class normal speed is very bad, flying 1st class and supersonic is worth the extra cash !)
- Shopping without money
- Hangovers
- Fighting
- not enough friendship/love
- Being unemployed/homeless
- Improving Skill
- Talk to Media too long
- Having a pet die
- Having relations die so try to encourage your relations to take better care of themselves DON'T INTERACT WITH CLONES (clones can be recognised by a few clues, a clever person should be able to at least figure out some of them. I won't explain them here because knowing the loopholes in detection could help cloners to improve on their cheatingskills)

Health = Increased by :

-Setting priority to rest (get the best result by moving your character home)
-Eating certain foods. These are very individual so experiment, I personally have no idea which but salads, steaks and mineralwater never harmed anyone in this game.
-Exercise at the Gym, (make sure you have cash, money is withdrawn from your cash automatically)

Flying 1st class and supersonic is highly reccommended to avoid the effects of long distance travelling.
Get appartments in cities you visit often to have a proper resting place.

Decreased by :

-as said : Long Distance Travelling,
-overexcessive touring in general (playing too many gigs wears you out)
-Exercizing while your health is really bad,
-Drinking alcohol
-Partying
-Certain foods like chocolates, oysters, greasy lunches.
-Being unemployed and homeless
-Being eaten by alligators
-Taking drugs (there are some in the game, but they are very rare and using them can even get you arrested)
-smoking
-getting shot (like drugs there are guns in the game, but again they are very rare, if you come across them please report it to the sherriffs or Don Broos. Possessing and using firearms can get you arrested as well))

If you keep all of this in mind you'll usually be fine ...

HOWEVER KEEP IN MIND THAT SOME CHARACTERS ARE MORE FRAGILE THAN OTHERS !!!

Just like RL some people are weaker, or more easyly depressed. You just gotta live with that. Remember there is no such thing as a badly designed character.
pi_36644512
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef DeHovenier het volgende:
Het hangt af van de relatie die je hebt met die persoon wat voor dingen je kan doen met elkaar. Gewoon veel interacten met hem/haar, en hij/zij moet dan ook teruginteracten. Hoe vaker hoe beter. Dan kan je ook een romance beginnen met hem/haar, mee wippen, kindje krijgen, uit eten nemen enz. Dus gewoon vaak interacten met elkaar.
En goed ook, want ik heb bij jou een leeg moodbalkje.
Dus dingen die geel staan omkaders, tell a joke bijvoorbeell, niet doen

edit: Health decreases by:
En dankje voor de info
pi_36644571
voor tell joke en sing to heb je skills nodig, dat betekent de gele omkadering...
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:53:24 #268
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36646898
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef Sautor het volgende:

[..]

En goed ook, want ik heb bij jou een leeg moodbalkje.
Dus dingen die geel staan omkaders, tell a joke bijvoorbeell, niet doen

edit: Health decreases by:
En dankje voor de info
De Hovenier snapt het nog niet helemaal

vanavond ben ik uitrusten en heb net pizza gegeten en mineraalwater gedronken, maar het heeft niet geholpen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36647917
Wat snap ik niet dan?
quote:
Job
i would like to offer you a position at a store that i just opened up here in Amsterdam. The pay is $1050 + you can get items at cost price and thats usually %50 off compared to any other shops in popo, just msg me what item and we'll work it out. think it over and let me know how you feel. If you do decide then all you have to do is quit your current job and head on down to SnowBurnt Cafe - AMD #2 and accept one of the open sales person applications under locale employment.

really hope to hear from you soon.

Cheers
Derick Taylor
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:51:09 #270
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36648520
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wat snap ik niet dan?
[..]

dat je geen tell joke of quickie moet doen als ze geel zijn

leuke baan, heb je de skills er al voor?
pi_36648678
een quickie kan altijd wel natuurlijk dat hangt ook af van de relatie die je hebt met die persoon....

zulke banen kan ik ook offeren hoor.... alleen dat met die kostprijs is bullshit... de meeste winkels verkopen hun spullen vlak boven kostprijs, want de concurrentie is moordend...

en je moet er dus ook niet intrappen omdat je pas sales person kunt worden als je mediocre charm hebt... straks ga je weg bij je huidige baan en kom je erachter dat het aanbod van die Taylor bullshit was...
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:58:00 #272
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36648754
Is kartelvorming toegestaan... gnagnagna...

dan word ik ook gewoon VIP en ga ik zorgen dat iedereen alle prijzen van de muziekinstrumenten verdubbeld
pi_36649123
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wat snap ik niet dan?
[..]

Heb ik ook gekregen
Leek me alleen aantrekkelijk voor de 50% korting, voor die 150$ p/w kan ie de pot op
pi_36649300
tja, kartelvorming heb ik ook wel eens stiekem over nagedacht, maar er zijn veel te veel locales en er zal altijd iemand zijn die zich er niet aan houdt, dan schiet je er natuurlijk niets mee op

@Sautor: het is dus geen korting, want in feit kan niemand onder de inkoopprijs kopen. Hij beweert alleen dat de meeste locales 50% winstmarge hebben. Geloof mij dat is niet waar...Als VIP heb je een buying assistant. Je kan dan alle prijzen van een bepaald product van alle aanbieders vergelijken. Er zijn altijd bedrijven die spullen vlak boven inkoopprijs verkopen. Je bent dus gek als je 50% boven de inkoopprijs verkoopt, want dan raak je nooit iets kwijt. Ik zou hem niet geloven, en al zeker omdat ie wel een aanbieding doet waar jullie zonder mediocre charm niets aan hebben...
pi_36649347
Zei ik hem dus ook
pi_36649880
En alle banen bij hem zijn al bezet
pi_36651464
ik vind het maar een smerige en onpersoonlijke manier om mensen te trekken, neemt niet weg dat ik ook nog steeds mensen zoek, vooral bartenders
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 april 2006 @ 21:04:35 #278
Rawr
pi_36653412
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik vind het maar een smerige en onpersoonlijke manier om mensen te trekken, neemt niet weg dat ik ook nog steeds mensen zoek, vooral bartenders
waar zit je en hoeveel betaal je?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_36653772
ik zit in helsinki en moskou, maar dat maakt niet uit.... ik neem je ook aan als je in stockholm of amsterdam zit

ik betaal het maximaal mogelijke, dus sales person 1050 (>mediocre charm) en bartender 900 (voor iedereen)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 april 2006 @ 23:22:51 #280
Rawr
pi_36658870
heb je dan een tent in stockholm?
pi_36659227
nee, maar je kan in moskou werken terwijl je in stockholm bent... bartender op afstand het is beter dat je op de locatie bent, maar het hoeft niet, ik verlang dat ook niet van mijn werknemers
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 april 2006 @ 23:55:33 #282
Rawr
pi_36659963
dat is vaag hoe kan ik nu werken als ik niet in je tent ben
pi_36660785
Dat kan gewoon
En nou niet zeuren

Overigens Mr. Leece, ik wil best bij je komen werken als bartender, als je daar niks voor nodig hebt.....ik dacht dat je mediocre looks nodig had voor bartender
pi_36664113
nee dat hoeft niet, ik heb bartenders met terrible looks... de charm komt wel van pas bij het bartenderen, maar is niet noodzakelijk...
pi_36678209
Ok, dan kan ik wel van baas wisselen als je dat wil.

Heb een song afgemaakt, turned out nice Gelijk die song toegevoegd aan het repetoire en in de lijst gezet van liedjes die worden gespeeld in de aankomende concerten.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:27:09 #286
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36678415
En nu aan onze relatie werken: geen joke's en geen quickies aub
pi_36678436
Ja baas
pi_36678650
Zullen we deze doen?
quote:
Helsinki Make it in Helsinki (HIG)
2006-06-03 14:00
pi_36678679
Als we geld hebben...:)
Tegen die tijd wel...heb deze twee daarom ook nog niet afgewezen, die twee van april al wel..
  woensdag 5 april 2006 @ 16:33:05 #290
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36678687
Ikkuh vind het prima, binnen 2 maanden moeten we toch wel geld hebben voor een bus

Vehicle: Second hand Mini Van
Capacity:
Cost: 7200 €

En sautor.. kom eens uit je huisje.. ik doe iedere dag gewoon 1x al mn relaties en dan moet het gewoon snel vol zijn.. heb namelijk al 4 vrienden
pi_36678931
Ik ben uit mijn huisje...dacht wacht ff op de update...
  woensdag 5 april 2006 @ 16:40:59 #292
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36679043
Ah ik zie het

Trouwens ik zie nu ook waarom mn mood omlaag gaat, heb teveel vrienden waarvan er een aantal in het buitenland zitten en die relatie bloed dood... ik zorg gewoon voor 6 mensen om me heen en dan ist genoeg
  woensdag 5 april 2006 @ 16:54:15 #293
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36679603
Sautor... kom nog eens ff terug, want we hebben nu de optie om compliment te doen jullie zitten veels te veel in je huisje
pi_36679693
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Ah ik zie het

Trouwens ik zie nu ook waarom mn mood omlaag gaat, heb teveel vrienden waarvan er een aantal in het buitenland zitten en die relatie bloed dood... ik zorg gewoon voor 6 mensen om me heen en dan ist genoeg
Ik beeindig ook veel relaties meteen weer. Anders hebk zo'n hele waslijst staan, waar de helft nooit iets mee doet

En ik zit ff in mijn huisje om te rusten. Straks komt als t goed is de update weer, en dan zit ik liever thuis waar mijn health goed omhoog gaat

Bij jouw overzicht:
I hate it when the hamster sniffed at me.
(i hate it when is de naam)
  woensdag 5 april 2006 @ 17:12:38 #295
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36680318
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:56 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ik beeindig ook veel relaties meteen weer. Anders hebk zo'n hele waslijst staan, waar de helft nooit iets mee doet

En ik zit ff in mijn huisje om te rusten. Straks komt als t goed is de update weer, en dan zit ik liever thuis waar mijn health goed omhoog gaat

Bij jouw overzicht:
I hate it when the hamster sniffed at me.
(i hate it when is de naam)

Wanneer is de update? Zijn dat vaste tijden?
pi_36680972
Weet ik zelf ook niet, meestal is er 's ochtends een, en meestal rond deze tijd dacht ik...
pi_36681329
Wat een vet spelletje is dit zeg! zit t dankzij dit topic nu ook een beetje te spelen. Gister een band gejoined maar ze zijn helaas niet zo actief.
Like bringing a knife to a gunfight.
pi_36681535
Nee, er zijn geen vaste tijden van wanneer die updates plaatsvinden.

Wat is je naam SensesFail?
pi_36681561
Dennis Prevoo, ik zit in het bandje Rockerdam en zwerf een beetje door Amsterdam op t moment
Like bringing a knife to a gunfight.
pi_36681885
Met Pleasant Musical Talents kan je beter Compose Music doen dan Focus on Work!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')