Njah... als Rebel zegt dat we het beste met 2 liedjes kunnen schrijven en 1tje het producen kan doen, lijkt het me slim dat een van ons het laatste gaat doen. Jij mag kiezen wat mij betreftquote:Op zondag 2 april 2006 20:05 schreef Sautor het volgende:
Dus wie schrijven de liedjes?
Je staat al in mn lijstquote:Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
misschien is het ook leuk om wat vreemde instrumenten erbij te doen zoals bagpipes of Lute ofzo. Is misschien wel grappig
Kan ik trouwens ook in jullie band komen dan?![]()
Ik ben trouwens Anton Aarnoudse![]()
Al 39 kaartjes verkocht, een record!quote:Arrangements for performance
Artist: The Cowards
Date: 2006-04-09 22:00 (6 days left)
Venue: The Red Light Møøse in Amsterdam
Venue type: Club
Tickets sold: 39
Ticket price: 9 ¤
Ticket limit: 2000
Booked since: 2006-04-01
Hoi, ik denk dat die prijzen niet vastliggen hoor. Bij mij staat er nu als cleaner 600 per week. groetenquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Als Salesman verdien je 1050/week, als cleaner meestal $300/week, en als Security Guard, Bartender en Clerk $900/week. Voor bartender heb je mediocre Looks nodig en voor salesman idd mediocre Charm.
IQ is belangrijk voor het sneller leren van dingen, en het leren uit boeken moet je regelen via Priorities $ Skills. Dan moet je wel eerst boeken kopen, en de meeste zijn meer dan $1000.
Ik zie in m'n diary dat ik gister 11 xp points heb gehad
quote:The Cowards has been invited to play at: Discard ALL
Helsinki Make it in Helsinki (HIG)
2006-04-11 20:00 Accept - Decline
2006-04-29 18:00 Accept - Decline
2006-05-12 18:00 Accept - Decline
2006-06-03 14:00 Accept - Decline
Wel een goede club, maar hoe moeten wij in Helsinki gerakenquote:Make it in Helsinki (HIG)
Type: Club
City: Helsinki
Quality: incredible
Power Capacity: 93120W
Genre: Modern Rock (Weak)
Service cost: 4 ¤
Concert tickets:6 ¤
Law & Order:perfec
Make it in Helsinki (HIG): We're open for bookings, and we always keep a close eye on your ticket pre-sales. If you have special requirements, please contact our local owner.
When you are invited, and you don't like the date, please refuse the offer and contact us for a suitable date or time.
Don't forget to visit our food & beverage department with the delicious and mood boosting goodies at competitive prices.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
Het Lovebalkje van een bepaald vrouwmensch is bijna vol, het het Romancebalkje is vol voor driekwart. Alleen jammer dat ze opeens een chaste persoon is geworden
Normaal kreeg ik elke dag 6 xppunten, en gister opeens bijna het dubbele. Dat vind ik wel raar, maargoed, zo erg is het niet
En ik zie net dat The Cowards (wij) opeens uitnodigingen krijgen om in Helsinki te spelen
![]()
[..]
[..]
Wel een goede club, maar hoe moeten wij in Helsinki geraken
Ik ben echt een playerquote:Upcoming Dates
Krisje van Scherpenzeel on 2006-04-06 18:00 at The Greasy Spoon AM. Cancel
Bianca Schillemans on 2006-04-05 18:00 at Don's Pizza's. Cancel
Marleen Coenen on 2006-04-04 20:00 at The Greasy Spoon AM. Cancel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |