abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36473804
Concerten geven..Tis niet veel, maar dan heb je wel wat...

Nog animo om een fokband op te richten, anders zoek ik er zelf een
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:57:40 #77
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_36473977
kan je dan ook een concert geven als je nog niet eens genoeg bandleden, liedjes en instrumenten hebt ?
pi_36474110
Ik speel net 6 dagen, dus ben ook een newbie

Om te beginnen moet je de help en het forum lezen. Als je liedjes wilt maken moet je je Priority op 'Compose music' hebben staan. 2x per dag krijg je experiencepunten, die kan je besteden om je eigenschappen van je mannetje te verbeteren.

Ik heb bv dit na 6 dagen:
quote:
Robbie Romijn is a promiscuous person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some good musical talents.
Ik heb al mijn xp punten genvesteerd in mijn muzikale talenten. Hoe hoger die talenten, hoe beter je songs worden.

IQ heb je nodig om dingen goed te kunnen leren. Je kan skills leren bv Basic Guitar Playing) door een boek te kopen in de winkel van je stad. Daar krijg je dan sterren voor, het maximale is 5. Maar daar ben ik zelf nog niet.

Je bent als bartender aan het werk, hoeveel verdien je er? Veel bedrijven bieden het maximale salaris aan, ik werk nu als Securityguard voor $900 per week. Je krijgt je geld elke vrijdag gestort, en bij "Miscellaneous Info" (linkje rechts) kan je zien hoeveel je al hebt verdiend.

Je kan ook geld verdienen door nummers te schrijven en die te verkopen. Maar dan moet je eerst een goed nummer hebben, daarna gaan oefenen (jammen), dan dat nummer gaan opnemen in de studio en dan bepaalt de studio wanneer dat nummer uitgebracht wordt. Je kan singels verkopen en albums.

Je kan ook geld verdienen door concerten te geven. Daarvoor moet je wel eerst 10 tot 15 nummers hebben, en dan concerten gaan regelen. Dit is makkelijk te doen door naar het It's Pop magazine te gaan en dan op Classifieds te klikken.
Als je niet wilt wachten op zoveel nummers, kan je ook goede nummers coveren. Hier heb ik geen ervaring mee, heb nog geen concert gedaan.

Interactie met andere spelers is ook belangrijk, want hierdoor ga je je goed voelen. je begint met Friendship en dat kan overgaan in Romance. Je kan met elkaar knuffelen, neuken, kindjes krijgen, uit eten, bloemetjes geven, kussen enz.

Elke dag krijg je 6 xppunten, totdat de newbieperiode afgelopen is. Dat duurt ong. 2 weken dacht ik. Daarna krijg je maar 1 tot 3 punten elke zondag, afhankelijk hoe actief je in die week bent geweest.

Voor de rest moet je maar het spel ontdekken enzo
Children of the night. What music they make.
pi_36474117
Ja, gewoon een concert plannen (een week van tevoren) en dan gewoon je liedjes spelen. Ik weet niet hoe je liedjes moet coveren, maar je moet ongeveer 10 liedjes spelen voor een goed concert
En daar zul je wel ongeveer $1000 voor verdienen
pi_36474216
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef Frankeinstein het volgende:
kan je dan ook een concert geven als je nog niet eens genoeg bandleden, liedjes en instrumenten hebt ?
Dat kan, maar de kwaliteit ervan zal uiteraard uiterst slecht staan
Het beste is om instrumenten te leren spelen via boeken, een instrument te hebben en online te zijn tijdens het concert. Je kan ook liedjes coveren.

Kijk bv in de chartlist naar de goede bands, kijk dan in hun repetoire, klik op een liedje en dan zie je staan: " Add song to your artist's repertoire.". Klik erop en dan kan je dat liedje spelen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:06:08 #81
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_36474273
hoe speel je die liedjes dan eigenlijk? Moet je gewoon wat klikken of moet je ook nog echt wat doen?
pi_36474314
Een concert regelen bij een club, en dan kan je vanzelf regelen hoe en wat je optreden in elkaar zit
En het is net zoals bij hattrick (oid): De liedjes worden vanzelf gespeeld, je moet alleen maar een line-up maken
pi_36474388
Hier heb ik geen ervaring mee (nog ), maar als je een concert hebt geboekt moet je ook bij je repetoire de liedjes aanvinken die je wilt spelen. Volgens mij.

Je kan ook kiezen wat voor events er zullen gebeuren tijdens je optreden, die beinvloedt het concert ook wel. Bv. praten met het publiek, je uitkleden, stagediven enz.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:14:13 #84
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_36474540
Ik heb toen ik begon gelijk een baan genomen, maar dat was eigenlijk wel een domme keuze. Ik ben nu cleaner met 400 euro per week.. Maar je moet minstens een weer werken voordat je je baan op kunt zeggen
pi_36474545
Hehehe ik heb morgen om 12:00 een concert met 3 gejatte nummers en 1 zelf gemaakt waardeloos nummer.... tussendoor doe ik een breakdance en op het laatst een moonwalk.

Ik heb geeeen idee wat ik verdien eigenlijk. Mijn punten staan nog op 0 en mijn geld is ook gewoon nog 0.
pi_36474701
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef Heiputtertje het volgende:
Hehehe ik heb morgen om 12:00 een concert met 3 gejatte nummers en 1 zelf gemaakt waardeloos nummer.... tussendoor doe ik een breakdance en op het laatst een moonwalk.

Ik heb geeeen idee wat ik verdien eigenlijk. Mijn punten staan nog op 0 en mijn geld is ook gewoon nog 0.
Zou ff wat meer nummers nemen, wordt t een beter concert

@Frankenstein, heb ik ook gedaan, alleen de best mogelijk betalende baan..$900
pi_36474878
Ahhhh ik heb geluk, ik verdien ook 900 eur
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:25:22 #88
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36474947
Dana works as a Sales person at the Record Studio Achtung! Records CN in Toronto. Dana currently makes 1050 US$ a week doing this. Achtung! Records CN is owned and operated by Achtung!. Hired 287 days ago by Leif Ohlland Quit this job
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_36475057
Je kan als salesmanager werken, dat is 1050$ per week....maar daar heb je wel mediocre charm voor nodig, en als bartender moet je mediocre looks voor hebben dacht ik. En dat kan je dus verbeteren door die xppunten die je 2x per dag krijgt (totaal 6 per dag in de newbieperiode, 5 punten stijg je 1 level).
pi_36475152
Hoe kan ik die baan dan al hebben met deze stats?

Nathan Smolenaars is a flirty person with terrible charm and terrible looks. Nathan's brain department is of terrible IQ. Nathan can deliver some terrible vocals and show off some terrible musical talents.
pi_36475192
Je kan zoals ik Security guard worden, heb je niks voor nodig en is 900$/week. Cleaner idem, maar dat is 300$/week.
pi_36475290
Of Clerk voor $900 p/w
pi_36475401
Ik dacht dat die mensen goedkoper waren. Heb je voor Clerk iets nodig?
pi_36485039
Nee, had meteen die baan, terwijl ik 10 minuten speelde ofzo...
pi_36485423
@Hovenier jij hebt je huiswerk goed gedaan zeg goed bezig hehe

ik zou gewoon concerten spelen, wat maakt het uit als ze ruk zijn, je verdient er iets mee, en als nieuweling is het vrij lastig om aan geld te komen, maar geloof me, er komt een dag dan bulk je in het geld
Spread your love like a fever!
pi_36486657
quote:
I feel sad about not having a place to stay in this city. The street life is wearing me down.

Jacky the dog (cocker spaniel) sniffed at me.

Ik heb geen hond, waar komt die vandaan? En ik zat bij moeders thuis, hoe kan ik me dan alleen voelen en op straat leven?
pi_36486769
Welke liedjes kun je het beste coveren? Degene die veel Fame en Popularity hebben?
pi_36486776
die hond is van iemand anders, meestal heeft er iemand met je ge-interact en die laat dan zijn hond effe aan je sniffen

ehm, over streetlife, je moet eens kijken bij de instellingen van je band... meestal moet je daar aangeven dat je het liefste thuis slaapt, of in een hotel etc etc.... in een hotel slapen is beter voor je fame, maar ja, dat heeft in jouw geval weinig nog weinig nut denk ik
pi_36486819
Ah, ik heb gister namelijk ingesteld dat ik voortaan in het goedkoopste hotel slaap (voor de fame). Maar ik heb nog geen geld, dus dat is de oorzaak.
pi_36486859
dat denk ik ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')