Ik speel net 6 dagen, dus ben ook een newbie
![]()
Om te beginnen moet je de help en het forum lezen. Als je liedjes wilt maken moet je je Priority op 'Compose music' hebben staan. 2x per dag krijg je experiencepunten, die kan je besteden om je eigenschappen van je mannetje te verbeteren.
Ik heb bv dit na 6 dagen:
quote:
Robbie Romijn is a promiscuous person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some good musical talents.
Ik heb al mijn xp punten genvesteerd in mijn muzikale talenten. Hoe hoger die talenten, hoe beter je songs worden.
IQ heb je nodig om dingen goed te kunnen leren. Je kan skills leren bv Basic Guitar Playing) door een boek te kopen in de winkel van je stad. Daar krijg je dan sterren voor, het maximale is 5. Maar daar ben ik zelf nog niet.
Je bent als bartender aan het werk, hoeveel verdien je er? Veel bedrijven bieden het maximale salaris aan, ik werk nu als Securityguard voor $900 per week. Je krijgt je geld elke vrijdag gestort, en bij "Miscellaneous Info" (linkje rechts) kan je zien hoeveel je al hebt verdiend.
Je kan ook geld verdienen door nummers te schrijven en die te verkopen. Maar dan moet je eerst een goed nummer hebben, daarna gaan oefenen (jammen), dan dat nummer gaan opnemen in de studio en dan bepaalt de studio wanneer dat nummer uitgebracht wordt. Je kan singels verkopen en albums.
Je kan ook geld verdienen door concerten te geven. Daarvoor moet je wel eerst 10 tot 15 nummers hebben, en dan concerten gaan regelen. Dit is makkelijk te doen door naar het It's Pop magazine te gaan en dan op Classifieds te klikken.
Als je niet wilt wachten op zoveel nummers, kan je ook goede nummers coveren. Hier heb ik geen ervaring mee, heb nog geen concert gedaan.
Interactie met andere spelers is ook belangrijk, want hierdoor ga je je goed voelen. je begint met Friendship en dat kan overgaan in Romance. Je kan met elkaar knuffelen, neuken, kindjes krijgen, uit eten, bloemetjes geven, kussen enz.
Elke dag krijg je 6 xppunten, totdat de newbieperiode afgelopen is. Dat duurt ong. 2 weken dacht ik. Daarna krijg je maar 1 tot 3 punten elke zondag, afhankelijk hoe actief je in die week bent geweest.
Voor de rest moet je maar het spel ontdekken enzo
Children of the night. What music they make.