abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36430936
Hoezo schrok je van de foto? Wat heeft Balkenende met die corrupte leider te maken?

Ik kan dan wel nummers gaan coveren, maar ik kan nog geen instrument bespelen en ook nog niet zingen. Dus dat schiet dan toch niet op?
Children of the night. What music they make.
pi_36431650
hehehe, wie schrikt er niet van een foto van balkenende... er zijn op dit moment verkiezingen in popomundo...
je kunt altijd nummers spelen en optreden etc... ook als je geen instrumenten hebt enzo... het wordt alleen beter als je ze wel hebt... met de skills net zo
Spread your love like a fever!
pi_36436796
Ok. Dan ga ik maar op zoek naar liedjes om te coveren
Verdien ik tenminste een beetje geld.

Net weer 3 xp punten geinvesteerd in mijn muzikale talenten, zit onderhand tegen Pleasant aan. Ook net mijn 2e liedje afgemaakt, lyrics en melody zijn allebei poor. Schiet nog niet op dus.

Als ik geld heb boeken kopen en gitaar kopen. En vooral: jammen!
Om zonder jammen een concert te geven met gecoverde liedjes die je niet eens kent.....dt schiet niet op zeker
pi_36437071
Ah...dit spel...naam kwam me al bekend voor. Had geen zin meer om te spelen:
quote:
So, Lisa Ford has passed away and is buried in the good soil of Popomundo? Don't worry. If your karma is good enough you can be reincarnated as a new character. Just follow the same procedure as you did when you first started playing Popomundo and create a new character in the right menu.

The memory of Lisa Ford will remain though and you will still be able to choose that character when logging in. If you choose not to create a new character now you can do this next time you are logging in.

Continue playing with Lisa Ford.
Als ik was doorgespeeld was ik nu vet goed geweest
pi_36437270
Begin opnieuw dan!

Hoe ga je dood in het spel?
pi_36437752
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Begin opnieuw dan!

Hoe ga je dood in het spel?
Weet ik niet, heb het spel al een paar maanden niet meer gespeeld...Weet nog wel dat ik ziek werd van telkens die contacten te onderhouden, dat je met iedereen moest gaan praten enzo..

Zal eens kijken of ik t weer kan oppakken met een andere account...
pi_36437936
Contacten onderhouden vind ik juist leuk

Hoelan heb je het spel gespeeld> Ik ben nu 5 dagen bezig.
pi_36438560
Is het goed om pas te gaan jammen als de kwaliteit van een song hoger is dan 'nice' ofzo?
pi_36439560
Neuh..jammen kan altijd. En hoogstens 1x p/w concert geven, dan komen er meer mensen
Ik gaf eerst elke dag een concert, kreeg ik van de eigenaar van zo'n club te horen dat t beter was als je 1x per week kwam...

Ik heb een maand (of 2) gespeeld..Ben begin 2005 begonnen kan ik nog zien, maar niet wanneer ik ben gestopt
pi_36439932
Jammen kost geld, en dat heb ik nu nog niet. Pas vrijdag krijg ik ong. 900 euro.
pi_36440069
Je kan ook geld via optredens verkrijgen, en meestal is er ook ergens een gratis jamplek...Zit meestal wel volgeboekt, maar je kan iig wel jammen...
pi_36440380
Ik heb er nog geen gevonden helaasch
pi_36456144
Pleasant musical talents!

Heb van een ander forum gehoord dat er geen gratis jamplace in amsterdam zit. Da maar wachten op m'n geld

Ik denk erover om de komende week al mn xp punten te besteden aan m'n IQ. Als ik daarna elke zondag alleen xp punten krijg ipv elke dag nu vanwege de newbieperiode, danm heb ik iig pleasant IQ en pleasant musical talents.

Goed plan?
pi_36460895
je kunt ze in het begin het beste een beetje verdelen ja, maar op zich maakt het nog niet zo super veel uit...

ik zou er ook wat in charm stoppen, dan kun je als sales person aan de slag, dan verdien je iets meer...
pi_36461431
En dan kan ik bij jou komen werken

En m'n derde song duurt het veel langer om de melody te composen....zeker omdat m'n skill hoger is geworden?
pi_36464416
ja, hoe beter je erin wordt hoe langzamer dat het gaat, bij mij duurt het anderhalve week tot twee weken om een nummer te schrijven...

mijn single is vandaag uit.... dus als je zin hebt om nog een leuk nummertje te coveren
pi_36464594
Anderhale week tot 2 weken voor 1 nummer

Ik ga je single wel coveren...dat helpt toch mee in de fame?
pi_36466121
ja, het is lang geleden dat ik mijn vorige single uitbracht... in de tussentijd is onze zangeres overleden (ze was inactief geworden) en nu heb ik dit nummer aan haar opgedragen, ik hoop stiekem op weer eens een klein hitje... Dus hoe meer mensen het nu coveren des te beter....
pi_36466472
Maar dan is het toch haar eigen schuld dat ze dood gaat....wou ze stoppen?
pi_36468483
ja, ze had er geen tijd meer voor.... maarja, het blijft een rollenspel he
pi_36468639
Idd.

Ik ben nu op zoek naar een nieuwe bandnaam.......weet jij iets
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:25:20 #72
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36471036
Hierbij even een stukje uit mijn dagboek, je ziet ik heb het er maar druk mee.

Recent Excerpts from Diary

Kennedy Bridge asked me out on a romantic date at ŽDavid's Restaurant [TOR] on 30.03.2006 20:00.
Worked and saved some money
Had a good night partying. Spent 158 US$.

Had a good night partying. Spent 157 US$.
Jonathan Neal-Sturgess and I snuck away for a five minute decent quickie.
Jonathan Neal-Sturgess and I had a nice time snuggling.

My health is really good. Resting now only makes me lazy and unfit.

En dan ook nog een kleine ook.

Billy Truman Online
Billy is a 2 year old boy who is the son of Dana Truman and Dirk Wilson. Billy is currently hanging out in Countryside in Toronto.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_36472699
Waag me er maar eens aan...
quote:
Elsbeth Boom Online
Elsbeth is a 18 year old girl who is not with an artist for the time being. Elsbeth is currently hanging out in her room upstairs at mom's place in Amsterdam.
edit: Wow, er zijn wel veel keuzes bijgekomen zeg..Probeer een nummer te composeren, kan je uit allemaal dingen kiezen
pi_36473356
Ik snap er werklijk niks van....wie helpt mij. Ik speel 30 minuten. Heb 1 song af die afschuwelijk is en ben met de 2e bezig....moet ik daar ook tekst bij verzinnen?

Oja dit ben ik:

Nathan Smolenaars Online
Nathan is a 20 year old guy who is a member of DJ Michello. Nathan works as a Bartender when not pursuing a career as a popstar. Nathan is currently hanging out in No Yak No Cry Records in Amsterdam.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:45:59 #75
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_36473555
ik vind het een beetje irritant dat je niet gelijk geld hebt.. Ik ben nu een paar dagen bezig, heb al een baan, maar ik krijg vrijdag pas betaald. Nu kan ik dus nog helemaal niet skills upgraden of wat dan ook.. Of is er wel een manier om snel aan geld te komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')