zo, ben in het weekend niet echt online geweest, ik zal dus effe wat duidelijkheid scheppen...
@Hovenier: Als je het beste resultaat wil moet het balkje inderdaad helemaal vol zijn. Als het 100% is wordt het geel. Dat is bij elk balkje in het spel zo.
Je kan je punten in vanalles investeren, het ligt er maar net aan welke kant je op wil. Als je bijvoorbeeld mediocre charm hebt kun je een baan krijgen als sales person voor 1050 per week (neem in dat geval maar even contact met me op)
Het IQ is belangrijk voor als je CEO wilt worden (alleen voor VIPS) en de looks zijn belangrijk voor een bartender.
Maar misschien is het nog het slimste om je punten in musical talents te stoppen, want dan ga je dus betere nummers schrijven.
De meid waar ik in het spel mee samen ben ken ik niet
![]()
Via het spel leren kennen en tja, dingen lopen zoals ze gaan, ik ben al het hele spel met haar samen haha.
Het geld krijg je op vrijdag in je beurs (dus kontant). Je kunt dus geld kontant hebben en geld op de bank zetten, maar je regelt al je financien altijd kontant.
Het spel breidt nog enorm uit, dus er komen alleen maar opties bij. Als beginneling is het het beste om wat geld te verdienen een boek te kopen en te gaan studeren, want zonder skills zul je niet veel bereiken.
Er is inderdaad nog niet echt een goede newbie-guide, maar daar word geloof ik aan gewerkt... Maar de help-sectie en het newbieforum moeten op alle vragen toch wel antwoord kunnen geven... Daar staan in de sticky in ieder geval een aantal belangrijke zaken genoemd.