abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36332599
quote:
I created a new Artist named Steel Gauntlet.

Waarvoor zou je die mensen nog nodig kunnen hebben dan?
Children of the night. What music they make.
pi_36332665
relaties zijn goed voor je mood, anders voel je je lonely en depressed....
Spread your love like a fever!
pi_36333186
Ah, op die manier.

Ik heb altijd m'n moeder nog

Net begonnen met het composen van 'Raw Ebony', eerst maar de Melody regelen.
Moet dat groene balkje trouwens helemaal vol zijn? Ik denk dat dat wel het beste is iig.
pi_36337677
quote:
Johnny Signorini V.I.P.
Entered Popomundo 2004-11-27 and died 2006-03-04.
He became 26 years old. Johnny has been put to rest at NYC Resting Grounds.

M'n werkgever is dood :S

En als je Interact doet met iemand, kan je eers Greeten, daarna nog wat doen, daarna een drankje kopen voor hem/haar en dan krijg je zo'n lovebalkje te zien. Daarna kan je beledigen, slaan, vechten en dan de relatie verbreken
Hoe kan je zorgen dat dat lovebalkje vol komt?

En is je vrouw irl je vriendin ofzo BlackRebel?
pi_36342296
In wat kan je het beste je punten investeren?
pi_36349909
Is het niet mogelijk om je password van je account te veranderen?
pi_36350585
Jawel. Ga rechts naar 'User information', en dan zie je 'edit info' en 'edit text' in hetzelfde kadertje waar je gegevens staan, klik op 'edit info' en dan kan je je paswoord veranderen.

Heb nou Below average musical talents!
pi_36350848
Oke bedankt.
pi_36350894
Hoe heet jij ingame?
pi_36351453
Paul Jaarsveld
pi_36352500
Heb het balkje van 'melody' vol!
Nu bezig met lyrics schrijven, en dan jammen!
pi_36357880
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:26 schreef DeHovenier het volgende:
Heb het balkje van 'melody' vol!
Nu bezig met lyrics schrijven, en dan jammen!
Dat balkje is geel, maar de kleur hoort toch groen te zijn?

Ik ga m'n punten btw verdelen in 'musical talents' en 'lloks' of 'charm'.
  zondag 26 maart 2006 @ 00:02:17 #38
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_36368387
vaag, het schijnt dat ik gisteren geld heb verdient, maar ik heb geen idee waar dat geld nu naartoe is :/
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_36374595
Ik weet het ook niet, heb geen geld ontvangen nog.
quote:
Robbie Romijn is a friendly person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some mediocre musical talents.
pi_36375721
Mijn eeste song is af!
quote:
Raw Ebony

Fame:
Popularity:

Raw Ebony is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-03-26. The melody is terrible and the lyrics are terrible.

Dominant Instruments:
1 Electric Guitar
2 Lead Vocals
3 Drums
pi_36379201
Heb net ontdekt waar je kan zien hoeveel geld ik heb verdiend tot nu toe. Ik kan nu nog weinig doen, heb 1 song af en ben bezig met m'n 2e. Als ik geld heb ga ik lekker jammen, daarna m'n single opnemen en kijken of het verkoopt. Als ik veel songs heb kan ik shows gaan doen. Mss doe ik er wat gecoverde numers bij, maar dan moeten m'n skills wel omhoog. Dus boeken kopen, oa Basic Guitar en nog wat

Dit ben ik:
quote:
History
His father died when he was very young. Robbie went to public school and received really poor grades. He is somewhat obsessed with the opposite sex. He dislikes stale air and staying indoors. Robbie had a crush on his gym teacher in elementary school.

Robbie appeared in the Popomundo universe 2006-03-23.
Robbie is a permanent resident of Amsterdam.

Employment
Robbie works as a Security Guard at the Security firm Guardians of Amsterdam in Amsterdam. Robbie currently makes 900 ¤ a week doing this. Guardians of Amsterdam is owned and operated by Heaven. Hired 2 days ago by Ricky Ardill Quit this job

So far this week, you have earned this:
257 ¤ (Guardians of Amsterdam)
Salaries are paid Fridays.

Housing Contracts:
Room upstairs at mom's place , Amsterdam - Weekly cost: 0 ¤
pi_36379378
Ik zit nu een beetje rond te klikken. Knap overkill in wat je kan doen. Mis een beetje een duidelijk begin. Moet er maar eens een andere keer er goed voor gaan zitten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36379423
Ja, veel info ineens.

Lees anders dit eens door:
http://www.popomundo.com/common/index.html

edit
direct linken werkt niet. Dan bovenin 'help' aanklikken en lekker lezen Rechts zijn de hoofdstukken die je kan kiezen.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:20:29 #44
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36388342
Hallo hier is Dana Truman uit Toronto, ik speel dit spel al meer dan een jaar.
De carriere wil nog niet echt vlotten, maar verders vermaak ik me prima, beetje daten, beetje werken in de soundstudio, af en toe een dag naar de Countryside, wat wil je nog, nee ik vermaak me prima.
quote:
History
Her parents are happily married. Dana never went to school but received daily teachings by her mother. She is an avid movie goer. She hates insects. Dana had a crush on her gym teacher in elementary school.

Dana appeared in the Popomundo universe 03.02.2005.

Dana is a permanent resident of Toronto.

Employment
Dana works as a Sales person at the Record Studio Achtung! Records CN in Toronto. Dana currently makes 1050 US$ a week doing this. Achtung! Records CN is owned and operated by Achtung!. Hired 284 days ago by Leif Ohlland Quit this job

So far this week, you have earned this:
300 US$ (Achtung! Records CN)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_36388623
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Curiosity het volgende:
Dana never went to school but received daily teachings by her mother.

Dana had a crush on her gym teacher in elementary school.
pi_36398326
zo, ben in het weekend niet echt online geweest, ik zal dus effe wat duidelijkheid scheppen...

@Hovenier: Als je het beste resultaat wil moet het balkje inderdaad helemaal vol zijn. Als het 100% is wordt het geel. Dat is bij elk balkje in het spel zo.
Je kan je punten in vanalles investeren, het ligt er maar net aan welke kant je op wil. Als je bijvoorbeeld mediocre charm hebt kun je een baan krijgen als sales person voor 1050 per week (neem in dat geval maar even contact met me op)
Het IQ is belangrijk voor als je CEO wilt worden (alleen voor VIPS) en de looks zijn belangrijk voor een bartender.
Maar misschien is het nog het slimste om je punten in musical talents te stoppen, want dan ga je dus betere nummers schrijven.

De meid waar ik in het spel mee samen ben ken ik niet Via het spel leren kennen en tja, dingen lopen zoals ze gaan, ik ben al het hele spel met haar samen haha.

Het geld krijg je op vrijdag in je beurs (dus kontant). Je kunt dus geld kontant hebben en geld op de bank zetten, maar je regelt al je financien altijd kontant.
Het spel breidt nog enorm uit, dus er komen alleen maar opties bij. Als beginneling is het het beste om wat geld te verdienen een boek te kopen en te gaan studeren, want zonder skills zul je niet veel bereiken.
Er is inderdaad nog niet echt een goede newbie-guide, maar daar word geloof ik aan gewerkt... Maar de help-sectie en het newbieforum moeten op alle vragen toch wel antwoord kunnen geven... Daar staan in de sticky in ieder geval een aantal belangrijke zaken genoemd.
pi_36407537
Heb mijn 6 punten besteed aan mijn muzikale talenten, dus ik heb nu Above Average musical talents. En een halfvol groen balkje bij mijn nieuwste song!

Als ik geld heb ga ik boeken kopen. Maar dat duurt nog wel ff.
pi_36410420
Is het slim om alle liedjes in de top 20 kwa fame the coveren?
pi_36417838
quote:
Robbie Romijn is a flirty person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some decent musical talents.
En dan heb ik deze foto erbij staan:

Klopt wel aardig toch
pi_36427958
kzag die foto ja, is wel effe schrikken.... er is net een corrupte leider vermoord tijdens een revolutie (Melvin)...

ja, het is slim om wat nummers te coveren, het beste kun je kijken in de critic's choice, daar zijn de beste nummers van het moment, ze zijn echter niet allemaal al uit op single ofzo... Als je effe wacht staat mijn nieuwe single daar ook tussen (hopenlijk wel vrij hoog) die mag je ook coveren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')