Dat was mijn eerste idee ook alquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:47 schreef timmeeeh het volgende:
kan je het niet beter in grote hoeveelheden bij een groothandel halen?
Vertel eens meer over dat deels op sla-olie rijden....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:43 schreef Hari-Bo het volgende:
Omdat ik deels op sla-olie rij wil ik graag weten wat de prijzen per supermarkt zijn en waar ik het nog meer eventueel kan halen, en ik heb niet de tijd om elke super bij mij in de omgeving langs te gaan.![]()
Waarom eigenlijk precies?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef buzzer het volgende:
als je gesnaaid wordt, ben je echt gigantisch de lul
NEEN dat denken de meeste mensen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef buzzer het volgende:
als je gesnaaid wordt, ben je echt gigantisch de lul
Weet ik maar ik wil in dit topic de prijzen etc weten en waar ik het kan halen, dus niet of het mogelijk is om erop te rijden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef Num het volgende:
Hier zou een diesel echt op slaolie rijden ? is al langer een discussie hierover.
Ik dacht dat er wel ergens prijsvergelijkingssites zijn waar je dat spul het beste kan halen.
Helaas ben je verplicht om brandstof te kopen waarover je accijns betaald hebt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk precies?
het is toch MIJN auto? Al stop ik er water in...
Lees mijn post; het is NOG niet strafbaar omdat er geen duidelijk beleid over is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Helaas ben je verplicht om brandstof te kopen waarover je accijns betaald hebt.
Daarom mag je ook geen rode diesel gebruiken in je auto.
Daar worden ook nog regelmatig mensen mee gepakt.
Zelf als je sla-olie tankt, zou je hierover (belasting)aangifte moeten doen om de accijns erover te voldoen
de makroquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:47 schreef timmeeeh het volgende:
kan je het niet beter in grote hoeveelheden bij een groothandel halen?
En wat zijn de prijzen daar dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |