abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36287789
Nou lekker is dat, ben ik gisteren mijn mobiel thuis vergeten.
Krijg ik van mijn vrouw te horen wat ik in limburg te zoeken had.
ik zat toh gewoon op kantoor in rotterdam.

kut politie, nu heb ik weer heel veel uit te leggen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:33:57 #2
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_36287800
sinds wanneer ligt nijmegen in limburg?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_36287810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:33 schreef Spookje81 het volgende:
sinds wanneer ligt nijmegen in limburg?
sinds ik met haar vanuit nijmegen naar linburg ben gereden voor een avondje maastricht. of twel ik moet mijn topo maar eens gaan leren, je hebt gelijk. gelderland bedoel ik.
pi_36287910
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:34 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

sinds ik met haar vanuit nijmegen naar linburg ben gereden voor een avondje maastricht. of twel ik moet mijn topo maar eens gaan leren, je hebt gelijk. gelderland bedoel ik.
Haha weg grap. Een goede voorbereiding is niet geheel overbodig.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:00:57 #5
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_36288170
:r Patty Brard :r
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:09:45 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36288311
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:10:33 #7
106856 MociN
Live your own legend
pi_36288326
Wazig, dus jij was in de buurt toen Seveke werd vermoord?
pi_36288378
ja, maar dat wisten ze thuis nog niet.
pi_36289183
ik snap er geen ene hoer van, leg eens uit
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:52:13 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36289221
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:50 schreef Woutey het volgende:
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:54:18 #11
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36289253
Goeie grap, lig echt plat hier...

Onee toch niet.
Jawel, je keek.
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:31:04 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36290071
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:50 schreef Woutey het volgende:
Politie stuurt wel eens smsjes naar mensen die op dat-en-dat tijdstip op een bepaalde locatie waren.

Gebruikersnaam was zogenaamd in de buurt toen Seveke werd vermoord (ken die hele zaak niet, maar goed), maar thuis wist men niet dat hij in die omgeving was, maar dacht men dat hij in Rotterdam was.

Nu hij zogenaamd zijn telefoon thuis is vergeten, zag zijn vrouw dat smsje met "Op dat tijdstip was u daar en daar. Kunt u contact met ons opnemen, wanneer u meer weet over..."

Hahahahaha, vat je 'm? Hij heeft niet eens een vrouw!!! Goeie he!!!!!
Krekker is de bom!
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:36:06 #13
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36290218
Naast het amuseren van ons forum-users middels deze grap, probeert user Gebruikersnaam ook een serieuze stevige discussie te doen losbasten, over het wel/niet wenselijk zijn van dat soort acties door politie/justitie.

Dit aangezien het, zoals zijn grappig, doch serieus bedoelde openingspost illustreert, toch enige inbreuk kan doen op onze privacy
Krekker is de bom!
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:41:07 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36290338
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:36 schreef KreKkeR het volgende:
Dit aangezien het, zoals zijn grappig, doch serieus bedoelde openingspost illustreert, toch enige inbreuk kan doen op onze privacy
Nou en? Dat is zomaar fouilleren ook en daarbij is toch ook altijd het argument: "Als je niks te verbergen hebt, kan het je ook niks schelen."? Wat is het verschil hiermee?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_36290441
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou en? Dat is zomaar fouilleren ook en daarbij is toch ook altijd het argument: "Als je niks te verbergen hebt, kan het je ook niks schelen."? Wat is het verschil hiermee?
Dat het dragen van een wapen strafbaar is en vreemdgaan niet.

dat TS vreemdgaat is een zaak tussen hem en z'n vrouw, daar heeft de politie niets mee te maken.

Dat is het verschil.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:48:36 #16
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36290549
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

dat TS vreemdgaat is een zaak tussen hem en z'n vrouw, daar heeft de politie niets mee te maken.

Dat is het verschil.
Exact.

Vergelijk het dan met flitspalen of iets dergelijks.

Los daarvan ben ik zelf sowieso geen voorstander van preventief fouilleren en de m.i. naieve 'als je niks te verbergen hebt' gedachte
Krekker is de bom!
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:55:06 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_36290703
quote:

[..]

Dat is het verschil.
Politie heeft er ook niks mee te maken wat ik in mijn zak heb. En alsof iedereen met een GSM vreemdgaat. Bovendien ben je een enorme eikel als je je GSM meeneemt als je vreemdgaat.
pi_36290892
Omg!
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_36291125
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Politie heeft er ook niks mee te maken wat ik in mijn zak heb. En alsof iedereen met een GSM vreemdgaat. Bovendien ben je een enorme eikel als je je GSM meeneemt als je vreemdgaat.
Ik ben ook tegen preventief fouileren, maar in sommige gevallen is het misschien gewoon terecht. en in je zak kun je een wapen hebben.

Ik zeg niet dat iedereen met een GSM vreemdgaat, ik geef het gewoon aan als voorbeeld.
Jij laat dus altijd je GSM thuisliggen als je vreemdgaat?

Feit is gewoon dat de politie door dit soort acties meer veroorzaakt als alleen het oplossen van de moord. Ze kunnen zaken over hoop gooien waar ze helemaal niets me te maken hebben. De politie is er voor onze veiligheid. fouileren kan daarbij horen omdat je nou eenmaal strafbare dingen bij je kunt hebben. met het priveleven (in dit geval bijvoorbeeld vreemdgaan) heeft de politie helemaal niets te maken.

Wil trouwens niet zeggen dat ik er resoluut op tegen ben.
Fiets
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:15:23 #20
66444 Lord_Vetinari
pi_36291254
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen preventief fouileren, maar in sommige gevallen is het misschien gewoon terecht. en in je zak kun je een wapen hebben.
Je kunt niet tegen iets zijn en dan een voorbehoud maken. je bent Of voor OF tegen, zeker in dit geval. Want waar leg je dan de grens? Wanneer mag je wel fouilleren en wanneer niet?
quote:
Ik zeg niet dat iedereen met een GSM vreemdgaat, ik geef het gewoon aan als voorbeeld.
Jij laat dus altijd je GSM thuisliggen als je vreemdgaat?
Nee, uiteraard heb ik een aparte pre-paid mobiel die altijd in de auto ligt daarvoor.
quote:
Feit is gewoon dat de politie door dit soort acties meer veroorzaakt als alleen het oplossen van de moord. Ze kunnen zaken over hoop gooien waar ze helemaal niets me te maken hebben.
Ja en? Sorry, maar dat is de consequentie van het accepteren van het beleid van meneer Donner voor "meer veiligheid". Aangezien we in NL als makke schapen toestaan dat onze GSM gesprekken worden vastgelegd, ons surfgedrag wordt gemonitord en onze e-mails worden gescand, krijg je ook dit soort zaken. Had je het wel acceptabel gevonden als in Nijmegen een bom was ontploft in een bus en de politie had een sms bom gestuurd naar al die telefoons of iemand een verdachte moslim met een rugzak had gezien?
quote:
De politie is er voor onze veiligheid. fouileren kan daarbij horen omdat je nou eenmaal strafbare dingen bij je kunt hebben. met het priveleven (in dit geval bijvoorbeeld vreemdgaan) heeft de politie helemaal niets te maken.
De politie is er ook voor het oplossen van misdaden. Men is van mening dat dit hiertoe kan bijdragen. Maar als ik jou was zou ik een verklaring in mijn zak doen, dat als iemand jou vermoord ze wel de dader moeten zoeken, maar er geen sms-bom voor mogen gebruiken.
pi_36291376
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Je kunt niet tegen iets zijn en dan een voorbehoud maken. je bent Of voor OF tegen, zeker in dit geval. Want waar leg je dan de grens? Wanneer mag je wel fouilleren en wanneer niet?
Da's een eitje. Als je marokkaan bent, dan moet^W mag je gefouilleerd worden, terwijl als je een brave oppassende rechtse blanke man bent, dan mag je niet gefouilleerd worden.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:21:11 #22
66444 Lord_Vetinari
pi_36291405
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Da's een eitje. Als je marokkaan bent, dan moet^W mag je gefouilleerd worden, terwijl als je een brave oppassende rechtse blanke man bent, dan mag je niet gefouilleerd worden.
En een linkse blanke?
pi_36291508
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

En een linkse blanke?
Linkse blanke mannen willen sowieso niet gefouileerd worden, maar rechtse blanke mannen vinden dat onzin.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:29:04 #24
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_36291631
quote:

[..]

Dat is het verschil.
Ik vind het ook belachelijk dat fouilleren in het openbaar zomaar is toegestaan. Dat de politie mag weten wat ik bij me heb is één ding, dat meteen alle andere aanwezigen het weten is iets heel anders. En ja, ik kan me situaties indenken waar ook dat problemen kan geven in de privésfeer; van ernstige schaamte tot ruzies en echtscheidingen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_36291668
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]
Was het leven maar zo makkelijk.
quote:
Ja en? Sorry, maar dat is de consequentie van het accepteren van het beleid van meneer Donner voor "meer veiligheid". Aangezien we in NL als makke schapen toestaan dat onze GSM gesprekken worden vastgelegd, ons surfgedrag wordt gemonitord en onze e-mails worden gescand, krijg je ook dit soort zaken. Had je het wel acceptabel gevonden als in Nijmegen een bom was ontploft in een bus en de politie had een sms bom gestuurd naar al die telefoons of iemand een verdachte moslim met een rugzak had gezien?
[..]
Ik wilde inderdaad eigenlijk dmv het voorbeeld van een ramp wat nuance in m'n vorige post aanbrengen.
quote:
De politie is er ook voor het oplossen van misdaden. Men is van mening dat dit hiertoe kan bijdragen. Maar als ik jou was zou ik een verklaring in mijn zak doen, dat als iemand jou vermoord ze wel de dader moeten zoeken, maar er geen sms-bom voor mogen gebruiken.
Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik voor of tegen ben.
In eerste instantie ben ik ook tegen preventief fouileren, maar als ik dan lees dat er bij zo'n actie pistolen zijn gevonden zie ik er het nut wel van in.
Ook bij een ramp oid zie ik het nut van smsjes sturen zeker in, maar er moet niet te makkelijk over gedacht worden. Het kan een zeer grote invloed hebben op iemands prive leven.

Feit is dat de overheid steeds meer van ons gaat eisen en zodoende wij steeds meer privacy in moeten leveren.

Ik bedoel niet dat deze actie van de politie fout is, maar probeer door wat tegengas te geven een discussie op gang te brengen ook omdat ik niet als een mak schaap achter Donner aan wil lopen.
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')