abonnement Unibet Coolblue
pi_36546337
Nee, kheb wel meerdere plaatjes gezien met deze bomen, en neem niet aan dat die allemaal genomen zijn op 1 april
Trouwens wel jammer dat er (tot nu toe bij mij tenminste) weinig gedaan wordt aan 1 april.
Ik weet nog wel dat je bij de GameCube versie een NES spelletje kreeg van Tortimer wat helemaal geen echt spelletje bleek te zijn, haha (het heette ook wel 'Super Tortimer' maar goed)
Het enige tot nu toe is een brief van mijn moeder dat er een boom op het huis gestort was en alles was verwoest (ook een grap natuurlijk)... misschien heeft het ermee te maken dat het vandaag ook vlooienmarkt is bij mij... wel jammer van 1 april dus
pi_36546378
Iemand vandaag trouwens een goeie turnipprijs?? heb ik ze een keer gekocht voor minder dan 100 bells, kom ik ze niet kwijt (mijn Nook vandaag zelfs maar 58 bells, snik...)
pi_36546423
Ik heb cutie en lelibel toegevoegt
edit: en troetie troeter

[ Bericht 19% gewijzigd door RaymanNL op 01-04-2006 11:58:58 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36546681
Mijn poort gaat open
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:10:36 #205
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_36547033
Murphy woont bij mij nu 3 dagen in zijn dorp Bufadora. En ik moet zeggen, wat een lekker spel, gewoon een beetje rond lopen, beetje vissen, brieven schrijven, handelen, mooi man.

Maar natuurlijk wil ook murphy er wel eens uit,
Murphy
2319-9644-6274
Bufadora

owja, heb mijn halve inboedel verkocht op de vlooienmarkt dag, en net vandaag is Nook aan het verbouwen :s

Bernie en blijstad toegevoegd, vanavong nog maar een paar mensen erin zetten, maar eerst aan de arbeid
The greatest things in life cost nothing
pi_36548496
Turnip prijzen 55 bij mij vandaag dus dat is ook niet wat. Die roze bomen zijn normaal, dat is gewoon lente als het goed is, was op de gc ook zo. Ik word ook niet goed van die vlooienmarkt zeg, ik wil helemaal niets verkopen !

Overigens mijn lijst is bijna vol nu dus ik moet even rustig aan doen met toevoegen. Mocht iemand me er graag in willen hebben laat het even weten dan kaats ik iemand anders er even uit voor dat moment of iets dergelijks.
pi_36548617
Mijn poort staat open!
pi_36548660
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik heb alle informatie nu ook

Naam: Bernie
Stad: Blijstad ( )
Friendcode: 4939-8941-3229

Ik heb je zojuist toegevoegd! Voeg je mij ook toe?
Ja lekker!
pi_36548796
Ik heb Mac uit ACADEMY ff uit mijn lijst gehaald want die is nog nooit online geweest bij mij.

joriszss ik heb je in mijn lijst nu .
pi_36548843
OMG, het spel is echt tof! Het bevalt me tot nu toe goed
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36548878
Voor de nieuwkomers een tip: hou op www.animalcrossingcommunity.com je catalogus bij .

Ik heb een ontzettende catalogus update voor mijn stadhuis liggen voor degene die er behoefte aan heeft (dat houdt in even pakken en weer droppen, dan staat hij in je catalogus)
pi_36549053
Ik heb ook nog een enkel stukje fruit voor beginners , een paar peach, appel en peer (waren echt maar 4 boompjes vandaag).
pi_36549153
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:14 schreef lelibel het volgende:
Mijn poort staat open!
Heh jammer! helemaal over dit bericht heen gelezen
Naja ik ga nu ook weer, andere keer oké! (ik heb namelijk net me DS uitgedaan)

De vlooienmarkt is trouwens echt vet! Ik heb zo'n sagereinige oude bewoner die vet veel wou kopen, en toen ik zei dat ik weg ging werd tie helemaal kwaad Hij loop ook altijd met een schep en heer curt Ook zo'/n toffe pleister op z'n kop
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36549883
Haha, ik wilde net wat neerzetten in mijn huisje, en toen zei ac dat als ik nog wat zou neerzetten mijn vloer het zou begeven .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:11:02 #215
108141 Meppo
Die naam..hierboven...
pi_36549998
Dan kom ik even bij je noken Lelibel *mijne is dicht door verbouwing*
eeh ja..
pi_36551209
Over een uurtje gaat mijn poort open. Ik heb wat extra gereedschap gespaard voor de nieuwkomers, en er ligt wat fruit!
Meldt het even als je me toegevoegd heb, dan voeg ik jou ook toe.
pi_36551466
Hoeveel leveren turnips vandaag op bij jou Cutie??
pi_36551488
102!
pi_36551495
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef Cutie het volgende:
Over een uurtje gaat mijn poort open. Ik heb wat extra gereedschap gespaard voor de nieuwkomers, en er ligt wat fruit!
Meldt het even als je me toegevoegd heb, dan voeg ik jou ook toe.
Ik heb je toegevoegd

Ik heb al weer zin in morgen als Tom Nook weer open is
Ik ben nu een heleboel spullen aan het opsparen die ik allemaal wil verkopen morgen. Ik heb net ook een grote kast weten te kopen met de vlooienmarkt.

Hoe lang duurt het trouwens voordat een nieuw geplante boom op normale grote is?
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:16 schreef troeter het volgende:
Hoeveel leveren turnips vandaag op bij jou Cutie??
Bij mij gister nog 153, maar hij is vandaag dicht
pi_36551529
Ik heb het spel ook, maar hoe kan ik dingen verkopen? Als ik nu het spel start, zegt 'ie dat er iets is in de Town Hall, maar ik kom niet verder .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36551610
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:19 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het spel ook, maar hoe kan ik dingen verkopen? Als ik nu het spel start, zegt 'ie dat er iets is in de Town Hall, maar ik kom niet verder .
Ga naar de town hall en praat met het persoon achter de balie. Dan moet naar je huis gaan. Als je dan binnen bent ga je weer naar buiten en kom je Tom Nook tegen, en die verteld het wel verder wat je moet doen
pi_36552850
De Poorten zijn open!
Gamecube Master, ik heb jou ook toegevoegd.
pi_36552952
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:13 schreef Cutie het volgende:
De Poorten zijn open!
Gamecube Master, ik heb jou ook toegevoegd.
Ik kom eraan

-edit-

M'n usb stick doet het weer is niet, ik installeer hem even opnieuw
pi_36553917
Gamecube Master & Meppo:

Ik heb jullie toegevoegd!
pi_36554446
Reken er maar niet op dat ik nog online kan komen zo. Die usb stick wil zich niet meer installeren
Daar ben ik nog wel even mee bezig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')