Ik zit in Ierland, Nolius. Al een maand of twee. En ik ben begin juni pas weer terug.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Briljant! Kom je niet naar de meet op 7 april?
Ow ja, da's waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland, Nolius. Al een maand of twee. En ik ben begin juni pas weer terug.
Dat denk ik ook, maar daarom vind ik Pomme juist wat leuker. En qua uiterlijk vind ik Pomme sowieso mooier. Maar dat is nog wel de minste reden waarom de meeste mensen Kelly leuker vinden, gok ik zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij is die Kelly wat spontaner en vlotter dan die Pomme en valt ze zo meer op.
Juist! Scheld 'm verrooooooot!!!11!!11!!!! Dan krijg je vast je zin!!!!11!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Jajong het volgende:
Hehe, laat maar ik smeed een plannetje.
Nee veel beter plan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Juist! Scheld 'm verrooooooot!!!11!!11!!!! Dan krijg je vast je zin!!!!11!!
Maak zelf je bent toch niet dom ofzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Magno het volgende:
Dies inmiddels ook al wel een stuk of 8x in verschillende vormen langs geweest :\
Btw kan iemand hiero een avatar maken van het toxic en dan secondes 11, 12 en 13. Dus dat kelly naar voren komt en ff zingt en dan haar haar opzij schuift...
en dat ze met haar handen bewegingen maakt om te bellen. Tot aan dat. Dus dat hoeft niet meer
Jawel, want ik zou geen flauw idee hebben hoe dat moetquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak zelf je bent toch niet dom ofzo.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef outcast_within het volgende:
Iemand die voor mij mss nog een kelly avatar kan maken? (dat ze een traantje wegpinkt bij die clip van i'm not a girl mss?)
ik ook!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi, ik heb in hun gastenboek gepost![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Magno het volgende:
Btw kan iemand hiero een avatar maken van het toxic en dan secondes 11, 12 en 13. Dus dat kelly naar voren komt en ff zingt en dan haar haar opzij schuift...
en dat ze met haar handen bewegingen maakt om te bellen. Tot aan dat. Dus dat hoeft niet meer
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Myst.nl het volgende:
damn... ik wil ook zo'n avatar, Maarja stelen is niet tof hea. Dan maar netjes vragen
Iemand die voor mij ook zo'n lieve avatar wil maken
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:09 schreef Crudus het volgende:
Zijn er nog avatars over van deze popjes?
Ik wil er ook één namelijk.![]()
Maakt niks uit! Leef je maar uit zou ik zeggen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[..]
Roep maar uit welk filmpje en welke momenten ongeveer. En wie natuurlijk. (of allebei)
Over 2 jaar ga ik haar (lees: ze) regelen. Staat genoteerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef NLCreative het volgende:
Voor degenen die 't niet konden vinden, het profiel van Kelly:
http://www.apeldoorner.com/?p=profiel&pid=2743
En fotoowtjes van beide dames:
http://picturetrail.com/kcv-2005
quote:
En deze trail. http://www.picturetrail.com/kcv-2005-keulenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef Magno het volgende:
NLCreative:
http://www.apeldoorner.com/?p=profiel&pid=2747
Ook nog ff profiel van pomme geven lijkt me
Nee, ik dacht ook meteen aan haar. Maar dat komt voornamelijk door die hippie hoedjes in die nummers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:58 schreef Nolius het volgende:
Ben ik de enige die die rechter op Melanie the miss vind lijken?
THANX!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Boes-Poes het volgende:
Voor myst.nl : [afbeelding]
Voor crudus: [afbeelding]
Je bestand is 100856 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
THANX!
Maaruh....bestand is te groot, zegt de usericon manager...![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
THANX!
Maaruh....bestand is te groot, zegt de usericon manager...![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat kloptmaar ik heb hem met veel moeite onder de 100kb gekregen. Dus mag je hem wel extern hosten. Even invullen bij webicon dus, deze link: http://i1.tinypic.com/s2t9xi.gif
Ik ben niet alleen verliefd op haar nu, maar ook op jou! Dank je welquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Boes-Poes het volgende:
Voor myst.nl : [afbeelding]
Voor crudus: [afbeelding]
quote:
quote:
Hij had de mijne gestolen, nu zal ie boeten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Daarom moet je ook altijd je eigen pics hosten..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Net Because I got high van hun gezien..
Volgens mij zijn ze dat ook wel bij elk nummer..
Je icon was bijna een mb groot.quote:
flikker dan je 56k modem de deur uit en koop een fatsoenlijke adsl lijn netzoals de rest van nederland zodat je ook niet hoeft te huilen over die paar kbquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je icon was bijna een mb groot.. Hou je dan gewoon aan de 100kb limiet!
Ik heb geen 56k lijn, het is snel genoeg. Het gaat erom dat meer dan 100kb niet mag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
flikker dan je 56k modem de deur uit en koop een fatsoenlijke adsl lijn netzoals de rest van nederland zodat je ook niet hoeft te huilen over die paar kb
Kelly.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef NLCreative het volgende:
Voor degenen die 't niet konden vinden, het profiel van Kelly:
http://www.apeldoorner.com/?p=profiel&pid=2743
Ik eerst!quote:Relatie : Geen relatie
Ze kent nog moeilijke woorden ookquote:Hipste woord: Arbeidsongeschiktheidscriterium
zou ze ook kijken na de sex?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
oef ... die blik als ze klaar is met drummen ...
quote:Ik hou niet van!:
...
- Van die vage oerkreten zoals NIET TUH BREKUUUUH WEETJUHH GWOON JONGUHHH HOUVANJUHHHHHHHHHH
...
Er staat op haar profiel dat ze maagd is. Of ze dat naast haar sterrenbeeld is weet ik niet.quote:
En die foto dan, met die gozer, niet te breken staat daar. Prachtig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef Hugster het volgende:
Ze lijkt ook niets van breezertaal te moeten weten![]()
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ze zijn gewoon geil dus. wanneer gaan we met zijn allee naar apeldoorn?
Voor mij dan weer welquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga erheen dan....
enne voor mij ist geen pedofilie![]()
Fok! Verkracht ploeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
* meldt zichquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
sla je slagquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga erheen dan....
enne voor mij ist geen pedofilie![]()
Whehee elke keer als ik die Femke zie lach ik me dood. Wat is die lelijk zeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
http://www.apeldoorner.com/?p=fotos&aid=2743
Je klikte!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:42 schreef B_BOY het volgende:
flauwe grap.nl
maarre als ik met iemand mee kan rijden vanaf tilburg naar apeldoorn ga ik mee.
"Kelly heeft geen wannabe vrienden"quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
Freakin' HOT zeg ik jullie...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
Heb je adres? Dan zet ik hem vast in m'n TomTomquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:42 schreef B_BOY het volgende:
flauwe grap.nl
maarre als ik met iemand mee kan rijden vanaf tilburg naar apeldoorn ga ik mee.
Monster iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehee elke keer als ik die Femke zie lach ik me dood. Wat is die lelijk zeg..
neej want ik heb onderin een balkje wwaar ik standaard in kijk bij dit soort actiesquote:
Is al op slot wegens gebrek aan materiaalquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef Crudus het volgende:
Verdienen deze meisjes geen eigen B&H topic?![]()
Kijk eens goed man.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is al op slot wegens gebrek aan materiaal
ik maak er wel naakt... ken iemand anders dan de actie/natuurfoto's ff komen schietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
de vraag is: "wie maakt ze"
Kelly.zipquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Crudus het volgende:
't Is natuurlijk maar een kwestie van tijd voordat de eerste naaktfotootjes op het net verschijnen, me dunkt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |