Nou word ik zo afgeschoten door je, vrees ik, maar dan ben je toch nog geen nerd?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
we hebben een N, een E, een R en een DNERD
![]()
SU ouwelullenclubnerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
![]()
Mejonge, je bent jaloers omdat ik in gave vliegtuigen vlieg en jij nietquote:
Die klote papieren zweefvliegtuigjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mejonge, je bent jaloers omdat ik in gave vliegtuigen vlieg en jij niet
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
![]()
We hebben een N we hebben een 0, nog een 0, en een Bquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou word ik zo afgeschoten door je, vrees ik, maar dan ben je toch nog geen nerd?Als je 'm nou helemaal zelf in elkaar gaat zetten en er je eigen windows voor gaat maken... Dan wel, ja.
![]()
P.s. Kuttopic.![]()
Hahahhaahquote:
gelukkig zet je de "quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 van de knapste fok users ?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
HahahahaKoop jezelf een leuke videokaart a 200 euro (6800 LE/GT voor die prijs... misschien?) en een extra geheugen van 512 (ik hoop maar dat je er nu iig al 512 in hebt zitten) a 50 euro en je kunt er weer een paar jaar tegenaan, op medium-high graphics
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |