Dank voor je bijdrage. Ik denk alleen niet dat je zo makkelijk wint.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Mauro het volgende:
Yvonne knoeit bier Leffe over haar tieten.
klaar.
Ja ik moet morgen vroeg op vanwege een tentamenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Mobster273 het volgende:
je bent een beetje vroeg met nachtbagger, de nacht is nog niet begonnen en er dwalen nog modjes rond....
maar puik initiatief
daar ga je de fout in, je eigen topic zo goed dat het wel eerder kan draait alle potentie meteen de nek omquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen vroeg op vanwege een tentamenMaar ik vond dit topic dermate goed dat het best nu al kon
Heb jij geen leuk verhaal?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar ga je de fout in, je eigen topic zo goed dat het wel eerder kan draait alle potentie meteen de nek om
hoewel...![]()
Ik heb niet genoeg bier op om met de tietan van Yvonne een leuk verhaal in JOUW topic te posten...quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Mauro het volgende:
Yvonne knoeit bier over haar KLeffe tieten.
klaar.
ga je mond spoelen met groene zeep...quote:
ja, open jij ff een topic met Yvonne als topicstarterquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
open een gemiddeld topic waar Yvonne TS is en je hebt je verhaal al.
het is te makkelijk en te voor de hand liggend.
Er zal eens geen meet zijn met Yvonne en bier..quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
Ik ben een keer op een meeting geweest. Yvonne was er. En bier. En tieten.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er zal eens geen meet zijn met Yvonne en bier..
[afbeelding]
Ik zie geen tietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
[afbeelding]
die moet je er, net zoals bij de meeste schuwe stinknewbies, bij verzinnen.quote:
Geweldige fotoquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedankt voor de tip he.. Dat ik ook maar zo groot en sterk mag wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die moet je er, net zoals bij de meeste schuwe stinknewbies, bij verzinnen.
Anders post je ff je eigen tietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip he.. Dat ik ook maar zo groot en sterk mag worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |