idd, die stonden op hooguit 4 meter afstand.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die scheids is echt van het padje af. Die vrije trap net voor die goal had natuurlijk opnieuw genomen moeten worden, met 3 ajacieden die ervoor springen..
in de kleedkamerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tjongejonge... als Ajax Huntelaar niet had... waar was het dan?
Ja en zonder kale poes kom Kim Holland kranten gaan rond brengenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tjongejonge... als Ajax Huntelaar niet had... waar was het dan?
Dat bedoel ik, ook dom van Roda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die scheids is echt van het padje af. Die vrije trap net voor die goal had natuurlijk opnieuw genomen moeten worden, met 3 ajacieden die ervoor springen..
hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
godverdomme, hart van nederland begint later
HAHAquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en zonder kale poes kom Kim Holland kranten gaan rond brengen
Ja dacht ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
OK Ik dacht dat Darkshine zei dat 'ie naar 'Jodendorp' ging zoals 'ie zei
Ja dus hij had overnieuw genomen moeten worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Echt dom van Roda, ze namen die vrije trap veel te snel toen die speler kramp had. Daardoor schoten ze hem tegen een Ajacied aan waardoor de kans kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |