idd, die stonden op hooguit 4 meter afstand.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die scheids is echt van het padje af. Die vrije trap net voor die goal had natuurlijk opnieuw genomen moeten worden, met 3 ajacieden die ervoor springen..
in de kleedkamerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tjongejonge... als Ajax Huntelaar niet had... waar was het dan?
Ja en zonder kale poes kom Kim Holland kranten gaan rond brengenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tjongejonge... als Ajax Huntelaar niet had... waar was het dan?
Dat bedoel ik, ook dom van Roda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die scheids is echt van het padje af. Die vrije trap net voor die goal had natuurlijk opnieuw genomen moeten worden, met 3 ajacieden die ervoor springen..
hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
godverdomme, hart van nederland begint later
HAHAquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en zonder kale poes kom Kim Holland kranten gaan rond brengen
Ja dacht ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
OK Ik dacht dat Darkshine zei dat 'ie naar 'Jodendorp' ging zoals 'ie zei
Ja dus hij had overnieuw genomen moeten worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Echt dom van Roda, ze namen die vrije trap veel te snel toen die speler kramp had. Daardoor schoten ze hem tegen een Ajacied aan waardoor de kans kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |