Ook 27 gok ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
27 jaarhoeveel is dat wel niet in mensenjaren?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef SHE het volgende:
het feit dat jij je kostbare tijd gebruikt om dit nieuws tot je te nemen, maakt van jou een nog grotere stakker
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef SHE het volgende:
het feit dat jij je kostbare tijd gebruikt om dit nieuws tot je te nemen, maakt van jou een nog grotere stakker
prutser, die heb je op je buik liggen en je gromt naar alles wat er in de buurt van durft te komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]de a.b ligt niet altijd in de buurt he'
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
prutser, die heb je op je buik liggen en je gromt naar alles wat er in de buurt van durft te komen![]()
olifanten worden best oud. dus in mensenjaren zal het niet veel schelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
27 jaarhoeveel is dat wel niet in mensenjaren?
wat een kutargument.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef Tigereve het volgende:
Tja ze moeten toch iets in dat nieuws hebben. Ik vind het juist wel leuk dat ze zulk ander nieuws hebben dan dat strakke van de nos.
en voor nieuws kijk je niet naar hart van nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
wat een kutargument.
als ik iets leuks wil zien kijk ik wel naar iets leuks, het nieuws is voor nieuws
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |