Hé nog een kloonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat is niet haar kloon, dat is haar vriend's username. Zijn verantwoordelijkheid dus
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:44 schreef linda22222 het volgende:
Ik weet het, ze zijn gaaf. Ik overweeg dan ook de Design Academy
Ik zal t m zeggen. Ik heb geen kloon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik wil niets van je kopen, maar ik wil je wel even waarschuwen dat 't webicoon van je kloon (lemming22) groter is als toegstaan (Het mag maximaal 100 kB zijn op Fok!)
Daarom wil ik je vragen een andere versie te gebruiken, deze voldoet bijvoorbeeld wel aan de eisen: [afbeelding]
(Meer info over de maximale grote van je webicon etc : Meldtopic te grote webicons )
Top, bedanktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:57 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ik zal t m zeggen. Ik heb geen kloon.
Althans, niet op Fok. Ik heb wel een kloon, een tweelingzus, en dat is inderdaad KinkyGiraf!
Je hebt reeds bewegende gifjes gebruikt..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb er nu ook een gemaakt, maar hij gaat erg traag (gemaakt met die online service van hierboven). Hoe krijg ik de gif sneller?
Mên, die is psychedelischquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:09 schreef Skorpija het volgende:
Dit is het effect wat je dan krijgt: [afbeelding]
Goed idee he!!quote:
quote:
Whoaaaa die is vet! Meteen in mijn MSN geïnstalleerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:09 schreef Skorpija het volgende:
ow, wat je kan proberen is om op iedere plaatje te klikken en de delay tijd naar 15 zetten...
(maar dan zit er nog een bug in vanwege de transparency)
Dit is het effect wat je dan krijgt: [afbeelding]
Okeeequote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef Skorpija het volgende:
Hmmm, ik ga er naar kijken als ik thuis kom![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:42 schreef PM-girl het volgende:
Je mist alleen de rode, [afbeelding]
Hier meer!
Leuk, maar 't blijft toch een soort 'hap'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ok, zijn jullie klaar voor mijn mooie creatie? Ik zou zeggen, voeg m toe!
[afbeelding]
Is het de bedoeling dat het op een doos/gleuf lijkt?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ok, zijn jullie klaar voor mijn mooie creatie? Ik zou zeggen, voeg m toe!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |