quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef k_man het volgende:
Als je in het Nederlands schrijft moet er wel veel sex in zitten, anders kan het niet verfilmd worden.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Valt toch wel mee met die genres. De meeste romans zijn gewoon romans. Het hoeft niet over geschiedenis te gaan, over de strijd tussen mannen en vrouwen, over oorlog, religie, sex, drugs en rock 'n' roll.
Gewoon een mooie vertelling over iets of iemand.
Wat goed. Daar heb ik echt respect voor. Ik vind dat de meeste mensen die dat willen zichzelf ver overschatten, ik dus ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik niet.
Je draaft door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar een schilderij of gedicht dat de wereld voorgoed zal veranderen weer wel.
Ja, dat was inderdaad een reactie op jou. Er was al een tijdje niet meer gereageerd dus ik ging er vanuit (altijd fout om te doen) dat hij er wel onder zou staan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een reacite op mij, he, p-etr-a?
Kan inderdaad voor leuke misverstanden zorgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik ben vaak te lui om te quoten. Ik hoop dan maar dat anderen dat wel begrijpen.
Ook te lui om te quoten, zeker?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten.
Quotes zijn vaak onnodig in een rustig topic.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ook te lui om te quoten, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |