Het was trouwens wel kei-gaaf (om het op zijn Brabants te zeggen)quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
Nee, hij maakt snoepreisjes naar de poolcirkel
Ik wil ook militair zijn.
Nee, ik heb het meestal wel druk hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zijn er veel dagen/weken/maanden dat er niks te doen is voor je?
Zie profiel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
Even iets heel anders, nu wij toch geregeld l.a.n.g.z.a.a.m.p.r.a.t.e.n., hoe oud zijn jullie eigenlijk, wat doen jullie dagelijks en waar wonen jullie?
Dat sloeg niet op jou joh! Ik ben gewoon jaloers dat hij wel naar de poolcirkel is geweest voor zijn werk en ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar attent en geïnteresseerd te zijn.
Dat zeiden je ouders net tegen je?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
"De kachel is uut. Wej goat noar bed"
.
Klinkt mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was trouwens wel kei-gaaf (om het op zijn Brabants te zeggen)
Heb de fjorden gezien, het Noorderlicht, een rendier (en een opgegeten).
Zondag ben ik naar de dienst te velde geweest (kerkdienst dus). Dat was buiten. Ik stond op een berg, vlakbij een radarkoepel, en keek 400 meter diep uit op een fjord met sneeuw bedekte bergen!
Dat is niet zo fijn. Heb je de begrafenis ook bijgewoond?quote:Helaas zijn er ook 2 Noorse militairen omgekomen deze oefening. Die waren met hun tank door het ijs gezakt.
Oh, nou in dat geval, wat houd je tegen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat sloeg niet op jou joh! Ik ben gewoon jaloers dat hij wel naar de poolcirkel is geweest voor zijn werk en ik niet![]()
Een heleboel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval, wat houd je tegen?.
Oh, ja dat zijn toch wel factoren die je niet zomaar weg kan wuivenquote:
Nee. Een van de militairen (19 jaar!) was drie kwartier onderwater geweest. Hij heeft toch nog een dag geleefd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt mooi![]()
[..]
Dat is niet zo fijn. Heb je de begrafenis ook bijgewoond?
Het wordt nog veel gekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Zul je net zien dat er de komende drie jaar niemand doodgaat."
.
Ik vermaak me kostelijk, LXIV!
Je avatar ook. Echt zo eentje die je vrolijk maakt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Mijn printer is grappig.
Hij maakt veel minder geluid, maar wel een apart zoevend, twijfelend geluid. En hij print niet per regel, tenminste voor zover ik kan zien niet, maar het papier wordt telkens een stukje doorgeschoven. Het komt er dus niet soepel uit, maar in schokken.quote:
Dank jequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je avatar ook. Echt zo eentje die je vrolijk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |