Zover was ik ook al, vandaar dit topic. Hij zit namelijk NIET op mijn videokaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
tv-out kaart
die zit standaard op je videokaart?
en zo niet, moet je een nieuwe kopen
Maar omdat ik nog meer apparatuur moet aanschaffen wil ik het zo goedkoop mogelijk houden. En misschien kan ik op deze manier een Fok!ker van zijn overbodige kaart afhelpen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef DropjesLover het volgende:
ff kijken in de pricewatch bij www.tweakers.net
zelfs bij de media-markt heb je al zo'n ding voor 30 euro (vraag me niet naar de kwaliteit)
Welke is het precies? En waar evt op te halen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb een nieuwe pinnacle tv-kaart voor 25 euro excl TPG
De PCTV stereo. Ik heb 'm nieuw in de doos met driver-cd etc.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:42 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Welke is het precies? En waar evt op te halen?
Bod even ingetrokken, heb hem ergens anders goedkoper gevonden, als die deal niet doorgaat ben ik weer geīnteresseerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef MatiCe het volgende:
En je wilt er 25 euro excl. voor hebben?
http://tweakers.net/pricewatch/76726
Voor 20 inclusief wil ik hem wel overnemen, anders haal ik hem liever nieuw..
kan niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog wel een hauppage kaart! Degene die canal + kan ontvangen
Is die geschikt voor Windows MCE? Welk type is het? Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog wel een hauppage kaart! Degene die canal + kan ontvangen
Aha, dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan niet meeraangezien het analoge signaal bijna overal van de kabel gehaald is
![]()
Ik heb geen idee of hij geschikt is voor MCE, hij is al een paar jaar oud (maar voor een tv tuner zal dat niet zoveel uitmaken denk ik). Ik zal vanavond even het type opsnorren, en mn vraagprijs is 25 euro incl verzendenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef MatiCe het volgende:
Is die geschikt voor Windows MCE? Welk type is het? Hoeveel wil je ervoor hebben?
Heb je nog een typenummer voor me? Dan kijk ik even na of hij compatibel is, want helaas zijn niet alle kaarten dat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik dus nietThanks!
[..]
Ik heb geen idee of hij geschikt is voor MCE, hij is al een paar jaar oud (maar voor een tv tuner zal dat niet zoveel uitmaken denk ik). Ik zal vanavond even het type opsnorren, en mn vraagprijs is 25 euro incl verzenden
Bedankt voor het aanbod, maar 60 ligt ver boven mijn budget.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:26 schreef Hamergek het volgende:
Ik heb hier nog een MAtrox G450 eTV liggen incl alle kabels. Mag weg voor ¤60
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Gunner het volgende:
Ik zag net je topic voorbij komen, ik rende gelijk naar boven
het is een Hauppage Win TV Go model 607
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |