gatverdamme gast!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef Tobbes het volgende:
Gatverdamme. Ik ben hele dag al niet lekker en ben in loop van dag dan ook ziek van werk naar huis gegaan. Mijn hele hoofd zit vol met van dat gore taaie slijm dat ik ook af en toe uitkots. Het drukt zelfs tegen mijn ogen aan en net zat er een hele slijmlaag op mn linker oog.
![]()
quote:
Nou! Ik moest niezen en toen hing er wel een hele sliert snot aan mijn gezicht en op mijn jas enzo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]Dat is nogal een heule boel snot...
En TS, zie jij er nu ook zo uit of valt het wel mee?
joh alles went als je zelf kindereen hebt. Ik gruwel daar echt niet meer vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:43 schreef Tommeke het volgende:
goddamit, zat net limonade te drinkennu kotste ik alles uit over het toetsenbord
Ik gruwel nog wel even van kinderen hebben!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef buzzer het volgende:
joh alles went als je zelf kindereen hebt. Ik gruwel daar echt niet meer van
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Tobbes het volgende:
Dokter geweest.
Ik heb keel, voorhoofdholte, oor, blaas en longontsteking.
Dokter geweest.
Ik heb 2 kuren van 12 dagen per stuk gekregen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]Dat klinkt alvast gezellig. Hoe lang blijf je daar nog mee zitten?
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Tobbes het volgende:
Dokter geweest.
Man, dat was een grapje, geen echte doodsverwensingquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Edit: Doe eens normaal
Dokter geweest.
Waarschijnlijk gaat door de medicijnen mn lever ontsteken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
er kon niet meer ontstoken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |