Joh, tegen die tijd leest toch niemand dit topic meer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk weet ik wel wat te zeggen, maar dat kan dus niet in verband met het verraden van mijn poetische inzending deze maand.
KOM OP! GOOI 'T ERUIT!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, misschien vertel ik er wel gewoon over. Even kijken of ik wat moed bij elkaar kan sprokkelen.
Wat voor een muziek speelde hij?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, hier komt het. Op zich niet zo speciaal, maar wel heel inspirerend.
Ik had dus gisteren een uitvoering op de muziekschool, en er speelden ook andere mensen. Nou was er zo'n jongen. Hij speelde gitaar. Nee, hij speelde geen gitaar, hij was de liefde aan het bedrijven met zijn gitaar. De muziek, het gevoel, de tonen, klanken, alles ademde gewoon intimiteit. Hij en zijn gitaar. Zijn vingers door haar haren, zijn handen rond haar taille. Muziek. Ultieme muziek.
Ik ben de titels helaas vergeten, evenals de componisten, maar het was redelijk klassiek. Maar hetgeen wat hij speelde was niet zozeer zo inspirerend, maar hoe hij het speelde. Hij was de muziek, en de muziek was hem.quote:
Het is een gave.quote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Trouwens, Jam en Tha_Erik wat kunnen jullie slap lullen, zeg
Ik weet al wat ik wil gaan schrijven, het moet nu alleen nog vanuit mijn hoofd op het beeldscherm overgebracht worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe gaat het met iedereen?? Is er al wat klaar??
Wat houd je tegen??quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik wil gaan schrijven, het moet nu alleen nog vanuit mijn hoofd op het beeldscherm overgebracht worden.
Goed bezig Erik!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn gedicht al klaar, maar moet het nog opsturen, verhaal is odnerweg en kunst is in de maak.
ojee......quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal helder vandaag.
Een idee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:35 schreef JAM het volgende:
30 april is het wel weer mooi geweest.
Ik denk, als niemand een sluitingsdating roept, dan doe ik dat maar.
Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef p-etr-a het volgende:
Ja dat probleem heb ik eigenlijk ook maargoed. Ik hou mezelf voor dat ik het niet heb en echt moet leren.
Overigens is 2 toetsen halen met matig leren ook niet motiverend om voor de derde (laatste) toets heel hard te gaan blokken...
Ik zit ook in mn tentamenweek. En met nog lastige vakken ook...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik wel! Maar heb op dit moment tentamenweek en dan is het niet slim om bezig te gaan met de wedstrijd.
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Het is toch best wel een harde noot om te kraken, dat onderwerp muziek. Ik heb in ieder geval nog geen lekker ritme gevonden om er iets over te schrijven, en mijn inspiratie is echt ver onder de maat. Misschien is mijn muze gewoon geen goede dirigent.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft Biancavia die zelf gemaakt dan??
Oh ik vond het echt heel mooi!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]Was het maar zo!
Nee hoor, met Google gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |