Het grote afzeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afzeggen komt zo vast wel, dus de 6 halen we net.
Ik vind 1 keer denk ik wel ff genoeg weerquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het grote afzeggen![]()
HW, je kunt nog een kaartje kopen voor het Danko Jones concert in Utrecht morgen, mocht je
2 keer willen gaan![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 1 keer denk ik wel ff genoeg weer. Maar bedankt voor het aanbod
.
Als het nou voor vanavond was kon ik je wel helpenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..].
Kaartje Danko Jones, wie verlost me.
Mocht de begintijd goed uitkomen kan dat inderdaad wel, ik moet alleen even kijken hoe het gaat lopen. We krijgen die avond een loge, die hoogstwaarschijnlijk pas laat komt, maar dat moet ik dus even navragen. Als hij wel op een normale tijd komt, zal de meeting voor mij niet echt haalbaar zijn ben ik bang.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken of ik kan...
En hoe laat het begint zou ook leuk wezen..
Maaruh zin om anders saampjes met de tram ofzo te gaan?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Mocht de begintijd goed uitkomen kan dat inderdaad wel, ik moet alleen even kijken hoe het gaat lopen. We krijgen die avond een loge, die hoogstwaarschijnlijk pas laat komt, maar dat moet ik dus even navragen. Als hij wel op een normale tijd komt, zal de meeting voor mij niet echt haalbaar zijn ben ik bang.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Wat denken jullie ervan?![]()
Wat denk je van het afzeggen? Dat gaat wel vier topics kosten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afzeggen komt zo vast wel, dus de 6 halen we net.
Mijn god Troel, flikker toch eens op met dat "misschien kom ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Mocht de begintijd goed uitkomen kan dat inderdaad wel, ik moet alleen even kijken hoe het gaat lopen. We krijgen die avond een loge, die hoogstwaarschijnlijk pas laat komt, maar dat moet ik dus even navragen. Als hij wel op een normale tijd komt, zal de meeting voor mij niet echt haalbaar zijn ben ik bang.
Goed plan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Ja lekkertje maar ligt aan haar Logequote:
Ander voorstel is welkom hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Goed plan!
Maar misschien is het iets aan de late kant voor de mensen die de laatste trein terug moeten hebben?
Wacht jij ons op bij het meetingpoint moemoe?![]()
Je zei lekkertje tegen mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lekkertje maar ligt aan haar Loge
Bij deze.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef Q. het volgende:
En waarom sta ik nog niet op de lijst?
Op zich goed, maar uhmmm waar is dat meetingpoint ook al weer?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Midden in de stationshal?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich goed, maar uhmmm waar is dat meetingpoint ook al weer?![]()
ja voor dat grote blauwe bord waar al die vertraagde treinen op worden aangekondigd, weetjewel?quote:
Ja dat weet ik wel. Die paar keer dat ik daar geweest ben heb ik nog met dat bord uit moeten zoeken hoe ik dan in hemelsnaam maar weer thuis zou komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
ja voor dat grote blauwe bord waar al die vertraagde treinen op worden aangekondigd, weetjewel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |