nee, dat was paultjuhhh, ik heb die hele wedstrijd niet eens gezien!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heb je die jankerd van dat "lucky ajax" weer.
en toch op msn vertellen dat ajax zo "lucky" was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dat was paultjuhhh, ik heb die hele wedstrijd niet eens gezien!
egniequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en toch op msn vertellen dat ajax zo "lucky" was..
Ik moet nog even kijken of ik kan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
Hoe laat begint het?
http://www.stopdigitaalpesten.nl/quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lief doen tegen elkaar.
Ruzie maken doe maar op MSN.![]()
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
Hoe laat begint het?
Goed plan moemoequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Wat denken jullie ervan?![]()
Pussy of ik zullen 1 week voor de meeting een reservering maken bij het restaurant.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
niet dat ik het deze keer ga doen hoor, maar ik denk dat reserveren wel gewenst is, dat was het de vorige keer ook.
En dan moet je dus een keuze maken uit hun keuzemenu, en daar kan iedereen dan weer van bestellen.
Anders wacht je uren op je eten volgens hun.
Ik twijfel nergens aan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pussy of ik zullen 1 week voor de meeting een reservering maken bij het restaurant.
Als de twijfelaars tegen die tijd, geen twijfels meer hebben zou dat erg fijn zijn..
Oh in dat geval gaat 'Stofje' niet mee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Willen de mensen die hun kloon hebben opgegeven (), zo vriendelijk zijn
om deze weer af te melden![]()
Kut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh in dat geval gaat 'Stofje' niet mee!![]()
De zon schijnt, zowel buiten als Inside my heaaaheaaaaad. Tim van Di-Rect bedrijft uitstekende poezie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stofje. Hoe maak jij het vandaag?
hmmm eerste deel geopend op 1 maart, nu is het 23 maart en zijn we bijna 4,5 topic verder... 23/4,5 = ca. 5 dagen per topic, dus op 7 april zijn het er ongeveer een stuk of zeven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Bij welk topicdeel zijn we als de meet plaatsvindt5 7 10 15
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |