Dazzunne muziexke van dunne Danko Jones.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef remlof het volgende:
Wat is dat STRUT toch?
Toch niet dit:
[afbeelding]
Uitzonderingen tellen toch niet??quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
Op enkele mensen na.
oooooh!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dazzunne muziexke van dunne Danko Jones.
Dat was toch ook het hoogtepunt van de meetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
We kunnen Paultjuh dus pas laat op de avond in de gracht tiefen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
We kunnen Paultjuh dus pas laat op de avond in de gracht tiefen
Update jij de OP nog eens effequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
Zeg maak es vol binnen een uur, dan kan ik de volgende openen en met een gerust hart gaan werken.
Zou je de lijst willen aanpassen? BrauN komt niet, Nolius en ChrisJX kunnen van het twijfelaars lijstje af. purplerose mag ook weg bij de twijfelaars.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
Zeg maak es vol binnen een uur, dan kan ik de volgende openen en met een gerust hart gaan werken.
GMTAquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou je de lijst willen aanpassen? BrauN komt niet, Nolius en ChrisJX kunnen van het twijfelaars lijstje af. purplerose mag ook weg bij de twijfelaars.
is dit trouwens een verkapte oproep tot baggeren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
Wat moet je anders in een meettopic?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
is dit trouwens een verkapte oproep tot baggeren?
Nau dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
aanmelden/afmelden, afspraken maken?
maar ok, dit is een baggermeet topic
Kom vooral je jas ophangen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kom ik vanavond wel even zo'n laf fluitje drinken in die tent waar je werkt!
Ach, het was toch al een twijfelaar dus erg onverwacht komt t nu ook weer nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef moemoe het volgende:
MoChe kan niet en dus weg bij de twijfelaars.
Van die paaltjes? Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom vooral je jas ophangen.
We hebben trouwens Amsterdammertjes
Kom jij ook om 16.00 uur?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, het was toch al een twijfelaar dus erg onverwacht komt t nu ook weer niet
sta jij jassen aan te nemen?quote:
hey da's nieuw! en goed!quote:We hebben trouwens Amsterdammertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |