Goed ideequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:30 schreef johanmulder het volgende:
Gewoon cappen op 56k6 *kraak-knars-piep* snelheid, zal haar leren, de grafsnol!![]()
Tsja kan gebeuren hè mensen die ergens geen verstand van hebben...gelukkig heb jij wel óveral verstand vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:25 schreef alwaysleft het volgende:
Even het verhaal goed uitleggen: Ik woon samen met 6 andere huisgenoten.
We hebben sinds kort Speedlinq 8 mbit wat natuurlijk harstikke snel is, en eerst hadden we in ons studentenhuis @Home Budget.
1 Daarvan meent dat ze verstand heeft van internet en laat dat door haar opmerkingen duidelijk merken![]()
Zo komt ze iedere dag aankloppen op de deurAlwaysleft ik heb echt langzaam internet sinds we Speedlinq hebben....
Ik dus kijken op haar pc, speedtest van bbned laten lopen en wat blijkt dat is gewoon in orde
700 kb per seconde, kan ze mee downloaden. Maar nu komt de trut aan, jaaaaaa maar ik heb toch het idee dat het langzamer is geworden sinds we Speedlinq hebben
![]()
Ik wed dat ze morgen weer komt aankloppen om te checken wat haar snelheid is. Dus rot op alle domme gansen(huisgenoten) die niks van internet afweten, en die me lastig vallen met domme opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn
![]()
![]()
gezellig doe maar...ik ben dan van de partijquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:43 schreef alwaysleft het volgende:
@ Hatsjepsoet. Over betaalde internetrekeningen kan ik ook een topic openen, de rekening van maart hebben een paar huisgenoten nog niet betaald![]()
Zo stout ben ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef Frank-NL het volgende:
Zorg dat je een fatsoenlijke router hebt en sluit de betreffende personen af totdat ze betaald hebben.
tsja onze router ja...praat me d'r niet vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef Frank-NL het volgende:
Zorg dat je een fatsoenlijke router hebt en sluit de betreffende personen af totdat ze betaald hebben.
Wat zit ze te klagen man, ik haal hier "maar" 450 kb/s en dan zit zij te zeiken over 700. Zij heeft zeker nooit met pre-kabelinternet zitten downloadenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:25 schreef alwaysleft het volgende:
dat is gewoon in orde700 kb per seconde, kan ze mee downloaden.
Zou ik het gewoon doen, ik ben namelijk de baas van de routerquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef TDKa het volgende:
[..]
Wat zit ze te klagen man, ik haal hier "maar" 450 kb/s en dan zit zij te zeiken over 700. Zij heeft zeker nooit met pre-kabelinternet zitten downloaden![]()
Cap haar snelheid maar naar 56k6, dan moet ze pas zeiken![]()
Daarover gesproken, ze had nog nooit van het programma Ad-Aware gehoordquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef heiden6 het volgende:
Waarschijnlijk gebruikt ze KaZaA om de snelheid te testen.
Omdat ze windows defender gebruikt, mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ze had nog nooit van het programma Ad-Aware gehoord![]()
Ik zie het volgende topic van alwaysleft al:quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ze had nog nooit van het programma Ad-Aware gehoord![]()
Nee, had ze ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef switchboy het volgende:
[..]
Omdat ze windows defender gebruikt, mag ik hopen?![]()
Ik had bij een andere huisgenoot Ad-Aware laten lopen. Had ze nog nooit gedaan op haar pc.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef switchboy het volgende:
![]()
Daar komt m'n spam dus vandaan, vind je het gek dat het sloom is?
Whehehe ja dat is altijd leuk om te doen bij mensen die dat nog nooit hebben gedaan, kun je meteen zien wat voor internetpagina`s ze bezoeken in hun vrije tijd en waar hun voorkeur naar uitgaat.......quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef alwaysleft het volgende:
Ik had bij een andere huisgenoot Ad-Aware laten lopen. Had ze nog nooit gedaan op haar pc.
Nou dat was te merken...100 critical objectsDie zeurde dat haar pc erg langzaam was
Daarna nooit meer wat van gehoord gelukkig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |