abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36272877
Aangeboden dus: Een SuperNintendo, compleet met 2 controllers, en de volgende 5 spellen:

- Super Mario Allstars en World
- Super Mario kart
- Robbedoes
- Looney tunes
- F-Zero

Vraagprijs voor al dit mooi's: ¤ 55,-
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_36273829
¤ 30,00 geboden
pi_36274132
Okee, bedankt voor je bod, je bod zal ik in gedachten houden

Wie biedt meer?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_36274870
waar op te halen?
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:56:11 #5
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_36274946
ja, ben ook benieuwd waar hij op te halen is. Hoe duur zou het zijn om hem op te laten sturen?
ik bied iig 35,-
pi_36275300
Op te halen in Raamsdonk, Brabant.

(Ligt tussen Breda en Gorinchem).

Verzenden kan wel, maar liever gewoon ophalen vindt ik zelf ook een geruststellendere gedachte.

@ Peejdorie: Bod staat genoteerd.
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:11:59 #7
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_36275472
hmm da's wel erg ver weg.. ik woon in nijmegen
pi_36281534
Hmmm... vanuit Haarlem is het ook wel een eind... Toch ¤ 40,00
pi_36282131
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Snijkoek het volgende:
Hmmm... vanuit Haarlem is het ook wel een eind... Toch ¤ 40,00
Hoe kom ik aan je mail-adres?

Anders mail mij maar even op jab@tomaatnet.nl
pi_36282310
jmstange AT hotmail DOT com

en dat dan op de normale manier all together
pi_36282586
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:03 schreef Snijkoek het volgende:
jmstange AT hotmail DOT com

en dat dan op de normale manier all together
Je hebt mail
pi_36283305
Jij ook
pi_36283720
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Snijkoek het volgende:
Jij ook
Nee, jij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')