Hier ga je de fout in, je moet gewoon doorpraten en daarna pas zeggen dat je haar niet had gehoord.quote:Ik wil haar dus vragen waarom het fout was maar ze reageert niet want ze is al in gesprek. Oke dan, dan ga ik wel in gesprek met een medeleerling dus ik zo praten, gaat die snol er opeens tussendoor praten. Zeg ik zo: Wilt uw zich er even neit mee bemoeien, ik ben met <klasgenoot> in gesprek.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef Platina het volgende:
Dat was best stoer ja
Dat was de echte versie
En ja, maar zoiets alle andere leraren accepteren dat, maar 2 leraressen allebei in hun 20-tiger levensjaren weer niet. Ze staan wel boven mij, en ik accepteer het ook als ze mij vermanend toespreken enzo. Maar ik sprak hun dus aan op 'volwassenniveau'. bovendien als ze dat ongepast vond kan ze me eerst nog zeggen dat ik dat niet moet doen.
En niet mij meteen verwijderen, kuthoer dat het is.
Dat zeg je niet tegen je lerares, snotjong.quote:Oke dan, dan ga ik wel in gesprek met een medeleerling dus ik zo praten, gaat die snol er opeens tussendoor praten. Zeg ik zo: Wilt uw zich er even neit mee bemoeien, ik ben met <klasgenoot> in gesprek.
Stoer, man.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Platina het volgende:
Kan er helaas ook niks aan doen, dat ik mij niet laat kleineren door kleine machtsgeile gezwellen.
Jij zal het ver schoppen in de maatschappij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Platina het volgende:
Nablijven haha kan die snol moeilijk doen want ik amg niet nog langer op school blijven
Kan er helaas ook niks aan doen, dat ik mij niet laat kleineren door kleine machtsgeile gezwellen.
@droogkloot, dat is een goede die meot ik onthouden voor als ik weer de les in mag
Ik hoop dat je dan niet op CKV bent blijven zitten, dat zou wel heel triest zijnquote:
Stoer he, nou wat nuttig, dan ben je echt de man als je dat post.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb toch wat nuttigs te zeggen?Of kan je mijn reacties soms niet lezen?
Als je nu al moeite hebt om respect op te brengen voor je lerares ,hoe moet het later dan als je werkt en een baas hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef Platina het volgende:
Ratelslangetje, iig verder dan die ckv lerares
Eigen baas wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je nu al moeite hebt om respect op te brengen voor je lerares ,hoe moet het later dan als je werkt en een baas hebt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |