Da's wel een hele snelle LMKquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Gloeidoos het volgende:
LMK.
bah bah bah wat een smeerlap die gloeidoosquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
Lik Mijn bruine anjer
LMK staat voor de user Love Mae King, een oldbie, die zijn pedofiele gedachten toonde door in fotoboeken van jonge meisjes (lees: Brechtje), simpelweg de drie letters LMK te posten.quote:
http://www.sugababes.nl/showtopic/56116quote:Helaas hoor je de verhalen weleens. Een meisje leert een jongen kennen via internet, ze spreekt met hem af en er gebeuren dingen die ze niet wil. Soms omdat ze de jongen niet goed genoeg kende, soms blijkt de jongen helemaal niet degene die ze dacht.
Gelukkig weten de meeste mensen tegenwoordig wel dat je niet snel moet afspreken via internet en dat als je het toch wil doen, dat het dan beter is om met meerdere mensen af te spreken, op een openbare plaats, enz. enz. Blijkbaar weet toch nog niet iedereen dat, of weten ze het wel maar houden ze zich er niet aan.
Denken jullie dat je genoeg weet over seksueel misbruik via internet? Zo niet, wat zouden wij dan kunnen doen om mensen beter op de hoogte te brengen van de gevaren die er kunnen zijn als je mensen wil ontmoeten die je via internet kent?
Met deze post wordt uiteraard bedoeld dat "LMK" er "snel bij is".quote:
Dat was geen kloon van mij hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
LMK staat voor de user Love Mae King, een oldbie, die zijn pedofiele gedachten toonde door in fotoboeken van jonge meisjes (lees: Brechtje), simpelweg de drie letters LMK te posten.
http://forum.fok.nl/topic/834197 Nou die van jou ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
euhmz, puik topic hoor..
maar dat was een niet serieus bedoelde lemming die sowieso al geen lang leven beschoren wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
iemand in elkaar geslagen Nou die van jou ook![]()
Dit topic wel danquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar dat was een niet serieus bedoelde lemming die sowieso al geen lang leven beschoren was
Coole avatart.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nog steeds voor een her intrede van het sugababes topic
Je moet écht concentreren en dan kan je het gewoon lezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef Maisnon het volgende:
sOme peOple just dOn't get it!
dii bOii,, Ik vin je knap,, snaps??
k hOop da J zieJ dak je véét lekkOr vin!!
da J zii dak me Ogen nii van J af kan hOuden..
yOu fell fOr me bOii,,
I didn't realize that yOu've gOt mOre I wanted.
je liet mijn hart sneller slaan... het was pure liefde..
my passiOn filled witH my lOve fOr yOu..
nOoit te verGeten,, we lOved tO dream abOut it..
khOuvanjOu,, never fOrget!!
just kissinG wasn't enOugh..
mOre, mOre, mOre..
nOoit stOppen,, lekker laten gaan..
fOrget it.. wake up!..
saY gOodbye,, fOr the next time..
we kijken naar de wOlken,, fantaseren Over het leven, met elkaar..
thinkinG abOut the future we have.. Shared
meaninG gOod thinGs..
but never fOrget..
I lOve úú
quote:Enkele mensen doen het gewoon niet krijgen!
die jongen, ik vind je aantrekkelijk, "Schnapps?"
Ik hoop dat je inziet, dak, je vete is smakelijk, rugvin!
Dat je een dak ziet, mijn ogen niet van J. af kan houden..
Jij viel voor m'n jongen, komma komma!
Ik deed niet realiseren dat je meer hebt, Ik wenste.
Je liet mijn hart sneller slaan.. het was een pure bokstraining..
Mijn gevulde passie met worst en jus..
Nooit te vergeten, we hielden ervan om een bout te dromen..
Koud van je, vergeet dat nooit!!
Gewoon kussen, dikke lul
Meer, zee, plas..
Niet stoppen, laat dat lekker maar schieten!
Vergeet het.. Ey wordt eens wakker!
Zeg doei.. ja voor de volgende keer dan hé
We kijken naar wolken, fantaseren over hete seks (!) , met elkaars moeder (?)
Denkend een bout, de toekomst hebben we... P2P
Gemeen goeie dingen,
Maar vergeet het niet belhamel
Ik hou van Ursul Uskjeson
Oe sletjes taalquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je moet écht concentreren en dan kan je het gewoon lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |