kaarten ed.. morgen alleen voor de kostprijs verkocht wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef mrPanerai het volgende:
[afbeelding]
We hebben door omstandigheden 4 kaarten voor SENSATION WHITE op 1 juli 2006 over
ze waren 60 euro plus 11 euro kosten en 1,5 port.
bieden vanaf 63 euro per stuk, en enkel per 2 te koop
Ze kunnen afgehaald worden in Antwerpen of Zundert, we komen redelijk veel in de randstad en omgeving utrecht dus als het niet te ver om is kan ik ze ook wel komen brengen.
Indien per post stuur ik ze na ontvangen van het geld aangetekend op, ik betaal de kosten wel.
Aangezien Sensation niet voor morgen is laat ik ze staan tot ergens eind april voor alleer ik ze toewijs.
[afbeelding]
quote:Concertkaarten en andere toegangskaarten voor evenementen, party's, pretparken, etc. mogen slechts tegen kostprijs of lager verhandeld worden.
Tel ¤ 11 en ¤ 1,50 eens op en deel het door 4... tel daar het originele bedrag per kaartje bij en zie dat TS nog nét iets onder de aanschafprijs zit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef dutchmage het volgende:
kaarten ed.. morgen alleen voor de kostprijs verkocht worden![]()
er staat bieden in de opquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tel ¤ 11 en ¤ 1,50 eens op en deel het door 4... tel daar het originele bedrag per kaartje bij en zie dat TS nog nét iets onder de aanschafprijs zit.
Excusé, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef dutchmage het volgende:
er staat bieden in de op![]()
dus moet het eigenlijk zijn : 60 euro.. toch![]()
ik zeur niet.. maar dat bied je zelf aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:47 schreef mrPanerai het volgende:
ik heb ze ook op marktplaats staan maar daar staat het vol.... dus als ze daar niet verkocht geraken mogen ze dus weg voor wat ik ervoor betaald heb.
btw ik doe ook nog eens de moeite om ze te brengen of aangtekend te versturen... op mijn kosten... niet zeuren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |