Pfieuw ik was al bang dat mensen zouden denken dat er een waarheidsgetrouw beeld geschetst werd.. niet dus. Wat dat betreft is de KRO echt een kutomroep: een ander zusje heeft een keer meegedaan met een programma voor de EO, die mensen waren veel eerlijker: ze lieten vantevoren zien wat ze gingen uitzenden en luisterden ook echt naar kritiek daarop - er zat o.a. een stukje in waarop m'n zusje (toen nog stiekumquote:De verschillen zo groot mogelijk over laten komen, en de boel gewoon manipuleren.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef stijnn het volgende:
Trouwens die Samuel zit bij mij op schoolheeft best wel een bekkie af en toe.
hij was ook een x op jeugdkournaal over ze beugel dat hij die kut vond enzomonkieboy
jij hebt het bljikbaar niet gezien vandaagquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
beukdag?
uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee daarom vraag ik het ook!
die moeder van Melvin is tofquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:21 schreef stijnn het volgende:
lol samuel had het alleen maar over die moeder
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Sylvana het volgende:
OMG, donderdag beukdag![]()
kijk je daar nou de hele week naar uit iamredleader?
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Sylvana het volgende:
ik vond de uitzending ook tofWaar komt je vader eigenlijk oorspronkelijk vandaan dat hij zo'n accent heeft?
Ja dacht ik welquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met de joodse familie, is dat de aflevering waar ook iamredleader zijn familie in zit?
Aha, coolquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijnheeft zo z'n voordelen
![]()
Jup, de joodse familie is het gezin van iamredleaderquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met de joodse familie, is dat de aflevering waar ook iamredleader zijn familie in zit?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Die melvin vond dat beuken volgens mij prachtig, toen ze lekker aan zijn benen zaten
Nee, maar m'n broer en ik hadden het meteen door op donderdag. Hij zei dat Samuel's vrienden heel anders waren dan die van hem, want Samuel heeft "stoere" vrienden en Melven heeft "knuffelvrienden". Dus bij mij ging toen wel het lichtje branden... maar zoals al eerder vermeldt, het boeide niet. Leuk voor 'm.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:15 schreef Ici-Paris het volgende:
Wisten jullie eigenlijk wel dat Melvin Homo was? Voor de uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |