abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36859831
quote:
De verschillen zo groot mogelijk over laten komen, en de boel gewoon manipuleren.
Pfieuw ik was al bang dat mensen zouden denken dat er een waarheidsgetrouw beeld geschetst werd.. niet dus. Wat dat betreft is de KRO echt een kutomroep: een ander zusje heeft een keer meegedaan met een programma voor de EO, die mensen waren veel eerlijker: ze lieten vantevoren zien wat ze gingen uitzenden en luisterden ook echt naar kritiek daarop - er zat o.a. een stukje in waarop m'n zusje (toen nog stiekum ) rookte: op haar verzoek hebben ze dat er toen uit gehaald.
De KRO kan me echt de rug op vanaf nu! Christelijke normen en waarden? My ass...
pi_37038935
huh ik kan ze niet afspelen moet ik codecs hebben ofzo ? zo ja welke + linkje plz
Me vader zei altijd: "van werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen"?
pi_37038986
Trouwens die Samuel zit bij mij op school heeft best wel een bekkie af en toe.
hij was ook een x op jeugdkournaal over ze beugel dat hij die kut vond enzo monkieboy
Me vader zei altijd: "van werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen"?
pi_37107846
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef stijnn het volgende:
Trouwens die Samuel zit bij mij op school heeft best wel een bekkie af en toe.
hij was ook een x op jeugdkournaal over ze beugel dat hij die kut vond enzo monkieboy
en DiabloSam is mijn jongste broer. Dus vrijdag zal ik ook wel een beetje te zien zijn, omdat er donderdag een en ander werd gefilmd (samen met onze derde broer) wat typisch bij "donderdag" hoort.... je ziet het vrijdag wel
pi_37113131
leuk programma!
pi_37134090
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:15 schreef mrkanarie het volgende:
leuk programma!
morgenavond weer! En dan is 'ie aan de beurt, hoor...
pi_37172878
OMG, donderdag beukdag kijk je daar nou de hele week naar uit iamredleader?
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:30:04 #133
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_37172958
beukdag?
pi_37173624
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
beukdag?
jij hebt het bljikbaar niet gezien vandaag
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:59:48 #135
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_37173766
Nee daarom vraag ik het ook!
pi_37177723
Dat beukdag was echt kansloos
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 22 april 2006 @ 02:31:14 #137
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_37177819
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee daarom vraag ik het ook!
uitzendinggemist.nl
Ik ga naar huis.
pi_37179249
lol samuel had het alleen maar over die moeder
pi_37179353
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:21 schreef stijnn het volgende:
lol samuel had het alleen maar over die moeder
die moeder van Melvin is tof

en gelijk toen ik die melvin zag wist ik dattie homo was, lijkt me wel irritant, een stel met dezelfde naam

vond het wel interessant om wat over het jodendom te leren, wist ik niet zoveel van, dus was wel boeiend
pi_37179813
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Sylvana het volgende:
OMG, donderdag beukdag kijk je daar nou de hele week naar uit iamredleader?
nee hoor, ik ben ook meestal niet bij m'n ouders maar af en toe als ik er toevallig ben dan gaat beukdag gewoon door

Ach, jaren geleden was het leuk, nu zijn we er een beetje uitgegroeid, maar de cameracrew wilde graag wat interactie tussen de broers laten zien, dat ondanks dat we uit huis zijn dat we nog steeds "liefdevol" met mekaar omgaan.

jammer dat de uitzending zo hamert op al de regeltjes, terwijl m'n ouders meer de nadruk hebben gelegd op een warm en open gezin wat gastvrij is. Maar ja, de regisseur wil natuurlijk twee "extremen", MET regels en ZONDER regels.

ik vond de uitzending tof!
pi_37183436
ik vond de uitzending ook tof Waar komt je vader eigenlijk oorspronkelijk vandaan dat hij zo'n accent heeft?
pi_37183909
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Sylvana het volgende:
ik vond de uitzending ook tof Waar komt je vader eigenlijk oorspronkelijk vandaan dat hij zo'n accent heeft?
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijn heeft zo z'n voordelen
pi_37184236
vertel
pi_37184276
Ik kijk nu de aflevering met de joodse familie, is dat de aflevering waar ook iamredleader zijn familie in zit?
pi_37184282
Ik heb het gister ook maar es gekeken tijdens het oppassen Vond het een leuke aflevering, enne die geruilde Melvin was nog best leuke jongen
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met de joodse familie, is dat de aflevering waar ook iamredleader zijn familie in zit?
Ja dacht ik wel
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_37184339
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:41 schreef iamredleader het volgende:

[..]

M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijn heeft zo z'n voordelen
Aha, cool
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Jup, de joodse familie is het gezin van iamredleader
pi_37184609
Die melvin vond dat beuken volgens mij prachtig, toen ze lekker aan zijn benen zaten
pi_37185625
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Die melvin vond dat beuken volgens mij prachtig, toen ze lekker aan zijn benen zaten
viespeuk.

Ja, da's mijn familie. Die gozer met de jodenneus dat ben ik. leuk dat zoveel mensen keken!
pi_37185877
Wisten jullie eigenlijk wel dat Melvin Homo was? Voor de uitzending?
pi_37188820
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:15 schreef Ici-Paris het volgende:
Wisten jullie eigenlijk wel dat Melvin Homo was? Voor de uitzending?
Nee, maar m'n broer en ik hadden het meteen door op donderdag. Hij zei dat Samuel's vrienden heel anders waren dan die van hem, want Samuel heeft "stoere" vrienden en Melven heeft "knuffelvrienden". Dus bij mij ging toen wel het lichtje branden... maar zoals al eerder vermeldt, het boeide niet. Leuk voor 'm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')